21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

בליכוד מחבקים את הקהילה הגאה

אייל דותן השתתף בכינוס של הקהילה הגאה בהשתתפות שר הביטחון משה בוגי יעלון ופוליטיקאים אחרים, שנערך בתל אביב ושמע את נציגי הליכוד מחבקים את הקהילה הגאה


 


שר הביטחון, משה בוגי יעלון, היה היום נציג “הליכוד” בכינוס פוליטי של הקהילה הלהטבי”ת בתל-אביב. בכינוס הפוליטי המיוחד שנערך לקראת הבחירות לכנסת ה-20 שתתקיימנה ב-17 במרס 2015 נטלו חלק הנציגים הבאים: חברת הכנסת ציפי לבני, חבר הכנסת יאיר לפיד ושר הביטחון.


כ-150 חברי הקהילה הלהטבי”ת ישבו באולם והקשיבו קשב רב לדבריהם של הפוליטיקאים שנאמו במקום. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר ברכה מיוחדת לקהילה ששודרה בווידאו. בדבריו אמר ראש הממשלה: “אני מברך את הקהילה הלהטבי”ת בישראל וקורא לכל הומו ולכל לסבית לעשות ככל העולם על לבם. אנו חיים במדינה דמוקרטית ונאורה ויש לכם זכות מלאה לחיות בה חיים מלאים ולהגשים בה את כל אשר חפץ לבכם”.


ח”כ ציפי לבני שעלתה לנאום לאחר קלטת הווידאו של ראש הממשלה נתניהו תקפה אותו במילים קשות ואמרה: “בפעם הראשונה מרשה לעצמו ראש הממשלה להזכיר את המילים,הומו” ו-לסבית. מעולם לא שמעתי אותו משתמש בשתי המילים הללו והנה הבחירות קרבות מתמיד והוא מרשה לעצמו בעזרת יועציו להשמיע את שתי המילים הללו. עד עכשיו הוא לא הזכיר את שתי המילים הללו וכולם יודעים גם למה.


אני אומרת לקהילה שלכם, חיו בכבוד כמו שכל ישראלי צריך לחיות בכבוד. אתם בני אדם בדיוק כמונו ויש לכם זכויות מלאות בציבוריות הישראלית. אתם חלק בלתי נפרד מהציבור הכללי ואנו אוהבים אתכם וקוראים לכם שלא לחשוש ולהינשא עם מי שרק תחפצו”.


שר הביטחון, משה בוגי יעלון, שנשא דברים בכינוס כנציג “הליכוד” אמר: “אני מכיר היטב את הקהילה “הלהטבי”ת” במדינת ישראל ואתם קהילה מצוינת ומשובחת. יש לכם את מלוא העצמאות להינשא למי שתרצו ולחיות חיים רגילים כמו כל הסטרייטים. באתי לכאן כדי לומר לכם שאתם חלק מאיתנו וכך אתם צריכים להרגיש. אנו חיים במדינה נאורה שבה כל אדם חי את חייו לפי סגנונו שלו ואין לאיש אחר את הזכות לבקר את חייו הזוגיים של חברו. אני מאחל לכם שתהיו קהילה פוריה ומפרה שתעשו כרצונכם ואנו כחברה נדע לחבק אתכם”.


עיינה, בחורה לסבית בת 33, אמרה בכינוס: “לצערי הרב, שמענו לאחרונה דיעות חשוכות מאת נציגי הבית היהודי בנושא הקהילה שלנו וזה הרתיח את דמי. הרי הבית היהודי מנסים לשדר פוליטיקה אחרת ומסתבר שהם חשוכים באופן מחריד”.


בועז, בחור הומו בן 30 ונשוי לבן זוגו עמית, אמר בכינוס: “אני שמח שראש הממשלה נתניהו הגה את שתי המילים “האסורות” הומו ולסבית, זה הוסיף לו לפי דעתי קולות רבים בקהילה שלנו. חשוב שהיה ששר הביטחון גילה הבנה לפעילות הקהילה ולהגשמה העצמית של כל אחד מחבריה. אני מעודד שיש פוליטיקאים נאורים שרואים בנו חלק מהם ואני חרד וממורמר שיש פוליטיקאים כמו בתנועת “ש”ס ובתנועת “הבית היהודי” שרואים בנו מוקצים. אני בטוח שראשי המפלגות הללו מכירים גם הומואים וגם לסביות בתוך המפלגות עצמן אך כלפי חוץ חוששים להביע אהדה לקהילה שלנו וזה דבר חמור בעיניי”


אני אומר לכל הפוליטיקאים מכל המחנות הפוליטיים בישראל: תנו להם לחיות את חייהם ולומר את דברם בגלוי וכבדו את חיי הנישואים של ההומואים והלסביות משום שזו דרכם לבטא את אהבתם. רק במדינה חשוכה מקללים את ההומואים והלסביות ובנוסף, משמיצים אותם באופן בוטה ונלעג שהם חולים במחלה שניתנת לריפוי, כמו שאמר לאחרונה ח”כ ניסים זאב מש”ס. להיות הומו ולסבית היא איננה מחלה ולא הייתה מעודה מחלה. זו תופעה של רבים שבחרו לחיות את חייהם באופן הכי נאור וטבעי. תנו כבוד לקהילה הלהטבי”ת והרשו להם לחיות את חייהם הפרטיים בכבוד, בדיוק כמו שאתם רוצים לחיות את חייהם בכבוד הראוי לכם. הפסיקו לקלל, לגדף, להדיח ולהשמיץ את חברי הקהילה ברשתות החברתיות משום שזה דבר מכוער ופאתטי. אם ייצא לכם להכיר באופן אישי, הומו או לסבית, הייתם שמים לב שהם זהים לכם בהתנהגות וביכולות האישיות. יש ביניהם רופאים, אחיות, טייסים, עורכי דין, רואי חשבון, בנקאים בכירים וגם פוליטיקאים. אכן, גם פוליטיקאים. יחי יחי לקהילה הלהטבי”ת בישראל”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ציפי חוטובלי: “תתמקדו בביקורת נגד ראש הממשלה ולא נגד רעייתו”

אריק זיו ויזר

חשיפה : השקופים של ארדן

אלי חזן

ביבס : “נבחרתי לעשייה”

אריק זיו ויזר

חשיפה:האם הועידה תידחה

אריק זיו ויזר

עימות בערוץ 2 בין ח”כ זאב אלקין לעיתונאי אמנון אברמוביץ

אריק זיו ויזר

ד”ר עמנואל נבון: זה הזמן להיות ליכודניק

אלי חזן
דילוג לתוכן