21.2 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

בראיון שנתן הערב ישראל כ״ץ בערוץ 14 בתכנית הפטריוטים על רקע אירועי אמש במהלכם מפגיני שמאל ניסו לפרוץ באלימות לבית ראש הממשלה, במהלכם השליכו לפיד אל השוטרים ובעוד מקרי אלימות שנרשמו, אליהם התייחס ואמר ״מה שהיה אתמול זו אנרכיה פוליטית שפוגעת באחדות ואין לה שום קשר למאמץ להחזרת החטופים״.

במסגרת הראיון עוד הסביר כי ״בכל ביקור עם בכיר בארץ מסתיים במפגש עם משפחות חטופים, וכמו כן, מצורפים נציגים של משפחות חטופים לכל נסיעה במטרה להפעיל לחץ על המצרים וקטאר״. בהמשך לדבריו גינה את פעולות המפגינים וקרה לרשויות אכיפת החוק לפעול נגד כל פעולה של ״שבירת כלים וחציית קווים״ שנראו אמש.

על התנהלותו של ראש השב״כ בעניין אמר ״התפקיד של השב״כ הוא לפקח על הדמוקרטיה ומה שקרה אתמול לא היה צריך לקרות״. ביחס למשפחות החטופים קרא להרחקת נושא החטופים מהפוליטיקה לרבות המשפחות השכולות ואמר ״יש לשמור את החטופים לקונצנזוס וחיבוק ולא לדברים אחרים״.

בעבר לענייני החוץ העיד כי קיים שיחות חיוביות עם שרי חוץ של יפן, פולין, אוסטרליה ובריטניה על רקע ההפצצה של צה״ל, שבהן נהרגו בשוגג חברי צוות של מתנדבים זרים מה שהקים צעקה עולמית שלא תרמה למאמצים המדיניים לאפשר את המשך הלחימה בעזה. בשיחות פנימיות נוספות שקיים עם שרי חוץ שונים לדבריו כחלק מהמאמצים ההסברתיים, העידו בפניו שהלחצים המופעלים עליהם מדעת הקהל מכריעים אותם לרעת ישראל.

בהמשך לכך הוסיף בביקורת כלפי אותן מדינות שמפעילות כיום לחץ על ישראל שלא להשלים את מטרות הלחימה במיטוט חמאס ולהימנע מכניסה קרקעית לרפיח אמר, ״מי שתומך במטרות המלחמה של ישראל שהם החזרת החטופים ומיטוט חמאס, חייב לתמוך בכניסה לרפיח״ ויצא בהמשך לדברים בקריאה נרחבת לקהילה הבינ״ל שלא לאפשר החלטות שמאלצות את ישראל לקבל החלטה שתעצור את הלחימה.

בקריאה זו אמר ״זאת אמנם המלחמה שלנו מול החמאס ואנחנו נחושים להשלימה אבל אי אפשר להתעלם מכך שזו גם המלחמה שלהם. ישראל כיום ניצבת בפתח מול איראן ומול כל ארגוני הטרור והאסלאם הקיצוני שהיא מגנה על ערכים מערביים״. בהמשך לדברים אלה הזהיר שהקיצוניות הזאת תתקוף בסופו של דבר את העולם המערבי ואת ערכיו ודרש גיבוי מלא מכל המעצמות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא רק טייבה, ועדה קרואה

הרויזיוניסט

משלחת של חיים לליכוד העולמי

אריק זיו

סניף גבעת שמואל באירוע פריימריז

מערכת ליכודניק

מהרגעים היפים של הליכוד

מערכת ליכודניק

החלו העבודות להנגשת מערת המכפלה, בהובלת ח”כ שטרית

דניאל נחמיה

מוקירים את יקירות הליכוד

יפת צדקה
דילוג לתוכן