21.2 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מיקי זוהר מינה את אביגדור קהלני ליו״ר מרכז זלמן שזר

היום (ה׳) שר התרבות וספורט מיקי זהר מינה את תא”ל במיל’ אביגדור קהלני לתפקיד יו”ר מרכז זלמן שז”ר, לאחר המלצת המועצה על מהתאמתו לתפקיד. קהלני (79), לשעבר השר לביטחון לאומי וסגן ראש עיריית ת”א.

מרכז שזר הוא תאגיד ממשלתי שהוקם לזכרו של נשיא המדינה השלישי של מדינת ישראל, זלמן שזר.

לרגל המינוי ליו״ר מרכז שזר, שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך את אביגדור קהלני. ״אביגדור הוא גיבור ישראל וסמל לחוסן לאומי שאנחנו צריכים בימים אלה. אני בטוח כי דרכו במרכז תצלח וימשיך את חזונו של הנשיא שזר לאחדות העם וחיזוק הרוח הלאומית״.

בדברים שנשא יו״ר מרכז שזר החדש, אביגדור קהלני: ״אני מקבל היום תפקיד שכולו תרומה לקידום הערכים היהודיים של עם ישראל  בארץ ובעולם. כתושב המדינה והיותי חלק מנופיה אני מחובר למטרות המרכז ואעשה הכל להגשימן.

חלומו של זלמן שזר הנשיא השלישי של מדינת ישראל לגרום לאיחוד של העם היהודי בארץ ובתפוצות וכולי תפילה שיחד נמצא את הדרך. אני מודה למשרד התרבות והספורט ולשר מיקי זוהר העומד בראשו על האמון״.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביירות בעיני המקצוען

אברהם (אבי) אילון

שנה טובה לראש הממשלה ולרעייתו

עינר אביב

שנה טובה וחביבה מיוסי חביב

אריק זיו ויזר

חגיגת דמוקרטיה בליכוד: החלו ההצבעות

מערכת ליכודניק

מוקירים את יקירות הליכוד

יפת צדקה

לשכת העקרבים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן