22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

תוקם ועדה לקראת הבחירות להסתדרות

בסופו של יום – הדרישות של היו”ר הנוכחי ליאון בן לולו לא התקבלו

בתום דיון סוער שהתקיים בישיבת מזכירות הליכוד הערב במצודת זאב שבתל אביב החליטה המזכירות למנות את שופט הליכוד השופט גרוס ועימו ארבעה נציגים – שני נציגים לכל מתמודד, הן מצידו של רועי שרעבי והן מצידו של בן לולו עצמו. מטרת המציע עו”ד דוד ביתן, יו”ר סניף ראשון לציון, הייתה להקים ועדה מאוזנת ואליו הצטרפו רוב חברי המזכירות שהעניקו לו כאמור רוב בהצבעה.

 

דרישותיו של יו”ר הליכוד בהסתדרות הנוכחי ליאון בן לולו למנות ועדה חיצונית נדחתה על הסף. לטענות מבקריו בן לולו ביקש למנות וועדה שמראש יהיה לו בה רוב אך חברי המזכירות ראו שההליך הזה פונה לכיוונים לא דמוקרטיים ופסלו את הבחירה.

 

אחד הפעילים אמר לליכודניק : “הדרישה להקים ועדה חיצונית היא תמוהה ומעידה על כך שבן לולו הוא ברווז צולע. כיום יש לליכוד ועדת בחירות שנבחרה על ידי המרכז בראשות השופט גרוס אשר מטפלת במגוון מערכות הבחירות בליכוד. האם הועדה טובה לכולם אבל לבן לולו היא לא טובה?”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המועמדת הרומנטיקנית של הליכוד לכנסת

אריק זיו ויזר

דדי סויסה ואיציק זרקא

אריק זיו ויזר

מפגן האהבה לקטי שיטרית

אריק זיו ויזר

הרמת הכוסית לפסח של הליכוד העולמי

אריק זיו ויזר

בחירות חדשות למרכז

דניאל נחמיה

דמעות של תנין

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן