34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הרמת הכוסית לפסח של הליכוד העולמי

הליכוד העולמי הרים כוסית לרגל חג הפסח בנוכחותם של מאות חברי ליכוד

כחמש מאות חברי ליכוד מכל רחביי הארץ השתתפו בהרמת כוסית של הליכוד העולמי לכבוד חג הפסח שהתקיימה בסימן “הצדעה לעלייה”. את הערב הנעים בקולו הזמר אור כהן שפתח את הערב בשיר תפילה מרגש לשובו של גלעד שליט “תפילה לגלעד” אליו הצטרף הקהל כולו. במהלך האירוע התקיים טקס מרגש בו הוענקו תעודות הוקרה לעולים חדשים, רובם בוגרי תנועת בית”ר, שעלו ארצה. את התעודות העניקו לעולים ארנן פלדמן יו”ר מזכירות הליכוד העולמי, ז’אק קופפר יו”ר עמית של הליכוד העולמי וחבר הנהלת ההסתדרות הציונית וח”כ דני דנון יו”ר הליכוד העולמי ויו”ר וועדת העלייה והקליטה.

 

 את הערב חתם ח”כ דנון שאמר כי העולים והעלייה לארץ מעידים כי תפקידה של הציונות רחוק מלהסתיים. לאור ההסלמה האחרונה בגבול הדרום אמר דנון כי הוא מברך את מתכנניה של מערכת “כיפת ברזל” אך במקביל יש להקים גם את  “קיר הברזל” של ז’בוטינסקי. רק חיזוק המפעל הציוני וההתיישבות בארץ ישראל יביאו לכך שהערבים ישלימו עם קיומה של מדינת ישראל. במישור החברתי אמר דנון כי על הליכוד להיות קשוב לקול הציבור ולהביא לבשורה חברתית של הוזלת מחירי המים והדלק, הפעלת תוכנית ממשלתית להוזלת הדיור לזוגות צעירים ומתן  מימון לימודי התואר הראשון על בסיס החזר עתידי עם יציאת הסטודנט לשוק העבודה.

 

הערב הסתיים בשירה אדירה של “התקווה” על ידי הנוכחים. חברים רבים אמרו כי האירוע היה מרגש ומוצלח במיוחד וכי הם מקווים שיתקיימו אירועים נוספים כאלו גם בעתיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלקסי דק וסוס עבודה

ניצחון לליכוד במצפה רמון

אלי חזן

מזל טוב לצח נחמני לרגל הולדת בתו

אלי חזן

סיכום המסע של שלומי וריאט

אריק זיו ויזר

לחמשת המ”מים של ז’בוטינסקי תוסיף מ’ אחד – מאיפה ?

אריק זיו ויזר

חיים שאול מציל חיי אנשים

אריק זיו
דילוג לתוכן