13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

שוב רשויות הרווחה כשלו בכפר – יונה

שוב רשויות הרווחה בכפר – יונה כשלו, ביודען את מסוכנותו של האב איתי דרור מנתניה אשר בעברו אושפז בבית – חולים לבריאות הנפש, עקב מספר ניסיונות התאבדות, שרצח אמש את שלושת ילדיו; בני החמש, שמונה ועשר, בדקירות סכין בשנתם, בהיותם באותו לילה תחת משמורת אביהם.

דוברת השדולה בכנסת "למען זכויות ילדים" איילה שטגמן וחברה בעמותת "עליה" עמותה לזכויות ילדים והורים. -אשר פועלת נגד ההתנהלות השרירותית של רשויות הרווחה, האמונות לטובת הילדים, מגיבה בחריפות וקובלת על ידם הקלה על ההדק  בהתערבותם בצורה בלתי אחראית בעליל במתן משמורת להורים בעלי מסוכנות בדרגה הגבוהה ביותר.באומרן לא פעם כי הקונספציה שלהם הינה;" חובת דמות האב –  גם אם האב רוצח או פדופיל או מתעלל , הילד חייב קשר עם אב כזה"
פקידות הסעד מטעם רשויות הרווחה נוקטים איומים חוזרים ונשנים כלפי אמהות, כי ילדיהם יוצאו מחזקתם במידה ותתנגדנה למשמורת אצל האב בטוענה שהאב מסוכן.
  קרוביה של האם הטיחו האשמות קשות בשרותי הרווחה, שלטענתם פקידת הסעד אילצה תחת איומים את לילך האם, שינתנו הסדרי ראייה לאב ולא –  יוציאו את ילדיה מחזקתה.
  ברור כי פקידת הסעד של מחלקת הרווחה של המועצה המקומית כפר יונה התנהלה בצורה שרירותית ובלתי אחראית, מסירת שלושה ילדים לאדם החולה בנפשו ביודעין על עברו הלא רחוק, כמו מסירת אקדח טעון לרוצח.
    איילה שטגמן דוברת השדולה בכנסת למען זכויות ילדים קוראת להקים וועדת חקירה ועשיית בדק בית כדי שלא יישנו מקרים טרגיים, כמו הרצח הנפשע של ילדי האם לילך דרור, יהיה זכרם ברוך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

דוד אנקווה חבר הנהלת הליכוד העולמי וחבר מרכז

אריק זיו ויזר

שלום ורגב התארחו בכנס רב משתתפים בביתו של פדלון בזיתן

אריק זיו ויזר

הקרחת של ברקת

ליכודניק

ניחומים מאירופה

אריק זיו

ראש מועצה מחוק או מוחק ?

אלי חזן
דילוג לתוכן