39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

חגיגות המימונה בביתו של ח”כ ציון פיניאן בסימן אחדות וקירוב לבבות

אצל ח”כ פיניאן קיימו את מצוות תרבחו ותסעדו לעילא ולעילא

חגיגת המימונה הגדולה בצפון נערכה אמש (יום ב’ )בביתו של ח”כ ציון פיניאן,מאות אנשים נהרו מכל קצוות הארץ לטבריה וביניהם אנשי עסקים אנשי תקשורת פוליטיקאים שרים וח”כ הבית היה פתוח ואנשים קיבלו מידי המארח תמר טבול בדבש כברכה לכל טוב שמחה והצלחה. בין המבקרים חבריו של ח”כ פיניאן שר האוצר יובל שטייניץ ושר התחבורה ישראל כץ , הגיעו גם ראש עיריית טבריה מר זוהר עובד עם רעייתו ומנכ”ל העיריה מנהל בית החולים פוריה ד”ר יעקב פרבשטיין ואורחים נכבדים נוספים ורבים.

במהלך החגיגה התנהל ראיון משותף בשידור חי שר האוצר וח”כ ברכו את בית ישראל ברדיו ולאחריו המשיכו כמיטב המסורת בעל הבית ח”כ פיניאן ורעייתו חנה לכבד את הבאים בברכת תרבחו ותסעדו. נרשם שיא מבקרים של כל הזמנים כשמעל לכל הגיעו אזרחים להודות לח”כ על פועלו בהיבטים בשונים ובפרט העלאת הפריפריה והסוגיות החברתיות לראש סדר העדיפויות בכנסת ובממשלה.

ח”כ פיניאן:”אנחנו חוגגים מימונה סמל לאחדות,קירוב לבבות ואהבת חינם”  

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צוקית אהרון מתמודדת לארגון נכי צה”ל

אלי חזן

אנחנו ברחנו מעזה , והחמאס טבח בנו !

אריק זיו ויזר

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

יעלון: האיום על “ספטמבר האיום” -בלון שמתחיל לצאת ממנו האויר”

אריק זיו ויזר

בר רפאלי – לא היופי של ישראל

אלי חזן

נשיא אנס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן