23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הצעירים הליכודיים של כפר סבא

אסף מגן, שרן השכל ורוני איז'ק הינם שלושה כפר סבאים צעירים שמאסו בדיבורים והבטחות והחליטו לעשות מעשה : להפוך את כפר סבא לעיר שטוב לחיות בה, עיר עם עתיד לצעירים, למשפחות ולכל תושביה.




מאחר ולא ניתן מענה אמיתי לאורך השנים לבעיות המהותיות שעולות בכל בית ובית בכפר סבא, שלושת הצעירים החליטו לרוץ למועצת העיר על מנת לקדם את העיר ולהיות אוזן קשבת אמיתית לצרכיהם ובעיותיהם של אלפי תושבי העיר שלהם, כפר סבא.



באופן טבעי מצאו את מקומם ברשימת מחל בהנהגתו של אורן כהן, המועמד לראשות העיר, אשר פועל באופן עקבי למען הנוער, הסטודנטים והזוגות הצעירים.


אז על מי מדובר?

צעירים בשנות ה-20 וה-30 אשר גדלו והתחנכו בכפר סבא, אשר רואים בכפר סבא לא רק בית פיזי אלא גם קהילה, קהילה איכותית ומעורבת אשר יוצרת סביבה חברתית ועירונית חזקה ומעודדת את תושביה בכלל וצעיריה בפרט לנסוק.


אסף : "מתוך כך אנחנו מתחייבים להקים ועדת צעירים שתגשים חזון זה אשר יהיה פתוח לכלל התושבים. כפר סבא, עירנו היא עיר טובה אבל בפתחנו עומדות משימות ובעיות רבות הדורשות טיפול וגישה חדשה, צעירה ורעננה".


רוני : "כולם מדברים על נושאים חשובים וראויים כמו שיפור החינוך, שיפור חזות העיר, שיפור בעיות התנועה והחניה, אולם רק אנחנו בראשות אורן כהן ורשימת מחל מוסיפים ומדגישים את חשיבות הדור הצעיר לרבות הנוער, הצעירים והסטודנטים בעיר, על ידי הקמת של ועדה מיוחדת לצעירים בכפר סבא.
ועדת הצעירים בראשותנו, תהווה מקום לביטוי וישום החזון להפיכת עירנו לעיר צעירה וקהילתית שזכאית לתואר בירת השרון".


אסף מגן, נולד וגדל בכפ"ס, בן 26, נשוי ועובד כאיש מכירות ברשת גדולה, עומד בפני סיום תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. מאמין שיש צורך מהותי להחזיר את הסטודנטים והצעירים בכדי לפתח ולמנף את העיר כפר סבא. "כפר סבא, לפי ראות עיני, היא עיר שמספר הצעירים שנוטשים אותה לטובת ערים אחרות עולה מידי שנה, דבר שפוגע בהתפתחותה ומרחיק קהל צעיר ממנה. כל הפרמטרים המוכרים מראים על קשר ישיר בין הדור הצעיר ומעורבותו בספקטרום העירוני לבין שיפור איכות החיים של כלל תושבי העיר". אסף הגה רעיון שכבר מיושם בחלקו ביוזמת אורן כהן, מועמד לראשות העיר, לפיו יש להעניק סל הטבות אטרקטיבי וייחודי לאוכלוסיות צעירות לרבות חיילים משוחררים, סטודנטים וזוגות צעירים בראשית דרכם, בדמות הנחה בארנונה, דיור בר השגה, הקמת מעונות סטודנטים, תחבורה ציבורית זולה ונגישה, מענה עירוני לבני נוער אחר הצהריים ובסופי שבוע בדמות מרכזי נוער ועוד.


שרן השכל, בת 29, גדלה והתחנכה בכפר סבא. פעילה בתחום איכות הסביבה והגנה על בעלי חיים. סטודנטית לתואר ראשון במדע המדינה ויחסים בין לאומיים. אחות וטרינרית במקצועה ציינה כי לאור המחסור הבולט במקומות בילוי והפנאי בעיר והעדר ההשקעה בתחומי התרבות והמוסיקה של הממסד בכפר סבא, כפר סבא מאבדת צעירים רבים, תושבי העיר ואחרים שהיו מעוניינים להשתקע בה לטובת ערי השרון האחרות. היא אומרת : "מחובתנו להפוך את כפר סבא לבירת התרבות של השרון. צעירי רשימת מחל למועצת העיר חרטו על דגלם לעודד יזמות צעירה לרבות פתיחת מקומות בילוי ופנאי, השקת פסטיבלי לילה לבן וירידים ברחוב ויצמן שימשוך אלפי מבקרים מקומיים ואזוריים מצד אחד, יחזקו את העסקים המקומיים מצד שני ויהפכו עם הזמן למסורת כפר סבאית וימתגו אותה כעיר צעירה, תוססת שכדאי לבוא לגור בה. נקודה נוספת שחשוב לשים עליה דגש היא מועדוני הלילה לנוער שיהוו מסגרת ראויה לאלפי בני הנוער שאין להם מסגרות פנאי ובילוי כיום. כחלק מרעיון הנגישות נפעל לעידוד תחבורה ציבורית משכונות העיר אל מרכזי הבילוי והפנאי, כך נאפשר הבטחת שלום התושבים וניצור חיים אורבנים בטוחים ותוססים שישתלבו באופיה של העיר ויהוו מוקד משיכה לצעירים".


רוני איז'ק, בן 35, נשוי ואב לארבעה, ארכיטקט ומנהל פרויקטי בינוי בחברה ציבורית גדולה, בעל תואר שני Executive MBA, מאוניברסיטת חיפה ובוגר תואר ארכיטקטורה B. Arch, מאוניברסיטת אריאל. הוא משתתף קבוע בועידת הנשיא וחבר בהנהגה הצעירה של מכון המחקר "המכון לאסטרטגיה ציונית". "כאב צעיר הדאגה לעתיד המשפחה ובמיוחד למשפחה צעירה הינה המפתח לשגשוג העיר. לצד השקעה בחינוך אני רואה בפיתוח תרבות הספורט בכפר סבא ככלי חינוכי מדרגה ראשונה. תמיכה בספורטאים צעירים ועידוד מעורבות ציבורית בספורט הינה מפתח לאיכות חיים לצד הפעלת מרכזי ספורט שכונתיים לכלל תושבי כפר סבא בדמות חוגים ובתי ספר ספורטבים שווים לכל כיס. חזוננו כצעירים בעיר היא הפיכת כפר סבא למוקד ספורטיבי עממי ומקצועי כאחד שיבלוט באיכות השירות שהוא נותן לצד תמיכה בספורטאים מקצוענים וחובבנים".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

העסקים מתחממים בצעירי הליכוד

Gilad Trugbild

תא לביא בפעילות חברתית המבוססת על ערכי הליכוד

אלי חזן

משלחת ה – JU מתארחת בישראל

אריק זיו ויזר

אלוהים לטיסה בחרתנו

אריק זיו ויזר

דבר יו"ר תא לביא לקראת הבחירות באוניברסיטה העברית מחר

אלי חזן
דילוג לתוכן