23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

מיכאל לובוביקוב ואריאל בולשטיין עשו חיל בכנס צעירי אירופה

שני נציגים של צעירי הליכוד – אדר' מיכאל לובוביקוב ועו"ד אריאל בולשטיין – ייצגו בכבוד את ישראל בקונגרס של ארגון DEMYC, המאגד תנועות ימין-מרכז מכל רחבי אירופה.

בעולם הגלובלי של היום קיימת חשיבות מיוחדת לבניית גשרים עם בני ברית של ישראל במדינות העולם. כידוע לכל, מצבנו הבינלאומי רחוק מלהיות מזהיר, ואם לא נשקיע מאמצים בהסברה של צדקת דרכנו, ישראל עלולה להיקלע לבידוד בינלאומי של ממש. בהקשר זה צריך להעלות על נס את הפעילות הברוכה של דוידי הרמלין ועו"ד יוני ליפקין, שני אנשים שטיפחו בשנים האחרונות את הקשר של צעירי ליכוד עם תנועות הצעירים של המפלגות השמרניות באירופה. דוידי ויוני חשפו את ישראל בפני הפוליטיקאים הצעירים של אירופה, הביאו לארץ משלחות שחזרו מכאן מלאות רשמים ואהדה לישראל ואף הביאו לשילוב צעירי ליכוד במוסדות האירופאים כדוגמת DEMYC.  
 
הקונגרס הדו-שנתי של DEMYC, ארגון צעירי אירופה, התקיים הפעם בקפריסין, ואת ישראל ייצגו בו עו"ד אריאל בולשטיין ומיכאל לובוביקוב. בקונגרס נטלו חלק משלחות של פוליטיקאים צעירים ממדינות רבות, בהן איטליה (נציגי המפלגה של ברלוסקוני), פינלנד, אוסטריה, סלובניה, קרואטיה יוון וכו'. במהלך הקונגרס אריאל ומיכאל נתנו ביטוי נרחב לעמדות ישראל וזכו לתמיכה מיתר המשלחות. להבדיל מהרושם שקיים בארץ, נציגי מדינות אירופה (ובמיוחד, תומכי מרכז-ימין) אינם שייכים באופן אוטומטי למחנה שונאי ישראל: לאחר ששמעו מעו"ד בולשטיין וממיכאל לובוביקוב סקירות מפורטות על תולדות התנועה הציונית, על ההתמודדות שלנו מול הטרור והאיסלאם הקיצוני פוליטיקאים אירופאים הביעו תמיכה לבבית בישראל. תכתוצאה מפעילות זו נוצרו קשרים חמים עם פעילים אירופאים שבעתיד הקרוב ישתלבו בצמרת המדינית של אירופה, ואז תוכל ישראל לקצור פירות של המאמץ הנוכחי.
 

המסקנה פשוטה: אם משקיעים בהסברה, ואם עושים זאת בחכמה ובטעם, ניתן לרכוש ידידים רבים למדינתנו גם בשעות קשות. צריך רק לעשות במקום לקטר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מוחים על הצביעות והמוסר הכפול-צעירי הליכוד וסגן השר איוב קרא במפגן מחאה מול שגרירות רוסיה

אלי חזן

בולטים בליכודיאדה : נדב עמרמי

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את פעולתה של תנועת לביא

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד פ"ת סיכום שנת פעילות

אריק זיו ויזר

תא לביא-גלעד נפתח בקריה האקדמית אונו

אלי חזן

צעירי הליכוד מארחים – סיימון טמפלר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן