22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רמת גן מחכה לראש עיר חדש

צבי בר והקרוב “הטומטום”
האם אלפים מתושבי רמת גן שמאסו בראש העיר הבעייתי שלהם צבי בר כבר יכולים לומר ברוך שפטרנו? על פי הודעת הפרקליטות שגיבשה נגדו טיוטת כתב אישום בעבירות שוחד ומרמה התשובה חיובית. בר אמנם הוזמן לשימוע בפרקליטות וזה יתקיים בקרוב אבל הראיות שבידי נציגי המשטרה והתביעה יכבידו מאוד על מריחת תיקו. מה שקרה בעבר הרחוק כשבר נחלץ מתיק אחר עם ראיות לכאורה למעשי מרמה לא יקרה כנראה הפעם. 
מרדכי גילת – ישראל היום
לבר יש למשל קרוב משפחה איש בעייתי על פי הראיות שהיה לו קושי למצוא עבודה. בר החליט לפתור לו את הבעיה בדרך הבאה: הוא טילפן למלך החניונים ראובן גרוס (שנפטר לאחרונה) וביקש ממנו לקבל לעבודה את הבחור המאוד מאוד בעייתי.
“טומטום” הוא כינה אותו בשיחה טלפונית עם גרוס ובכל זאת גרוס שהיו לו עסקים ברמת גן והיה לו עניין לפתוח בעיר מגרשי חניה נוספים מינה אותו למנהל מגרש חניה. השניים שוחחו על כך תחת אוזניה הכרויות של המשטרה הסתבכו וכאשר גרוס הגיע למשטרה כחשוד – הוא הכחיש תחילה שידע שה”טומטום” הוא קרוב של בר.
חוקרו פקד חיים רביב מיאח”ה איפשר לגרוס לתלות את עצמו על עמוד גבוה ורק אחרי שכבר התנדנד על העמוד השמיע לו האזנת סתר שבה הוא נשמע מדבר עם צבי בר על אותו קרוב משפחה. “מי זה הבחור” שואל רביב וגרוס משיב: “אותו בחור שהוא קרוב של אשתו של בר.”
– איך אתה מסביר שקודם לכן טענת שרק אחרי שהבחור התחיל לעבוד אצלך ידעת שהוא קשור לצבי בר? מהשיחה רואים שצבי בר פונה אליך ומבקש שתעסיק אותו.
גרוס: “אין ספק ששגיתי בתשובתי. הזיכרון אינו עומד לי. השיחה מדברת בעד עצמה.”
חוקר המשטרה מוכיח למלך החניונים שהוא בעל בית במשרדי העירייה מכיר את הפקידות בעל אינטרסים בעיר הוגש נגדו כתב אישום בגין חניון בבעלותו ברחוב חילזון – ויש לו עניין במחיקתו. הוא מוכיח לו גם שלבקשת צבי בר הוא אירגן לקרוב המשפחה הזה רכב צמוד ומינה אותו למנהל חניון. הוא משמיע לו שיחה נוספת עם בר שממנה עולה כי אירגן לקרוב המשפחה משכורת יפה וכי צבי בר עצמו אומר לו שזו משכורת מצוינת.
– בר בעצמו אומר שמדובר בטומטום. כיצד אתה מסביר את העובדה שאתה נותן לטומטום לנהל חניון?
“זה היה לדעתי ביטוי לא מוצלח. בדיעבד התברר שהוא צדק אבל אז לא ידענו את זה.”- לפי דברי צבי בר הוא פנה אליך בעוד מקרים על מנת שתעסיק אנשים שונים המקורבים אליו. כך למשל העסקת את ד’ שהוא בעלה של ג”ד. האם זה נכון?
גרוס משקר: “אין לי מושג.”בהמשך מוכיח לו חוקר המשטרה שהוא יודע היטב באילו אנשים מדובר ושאחד מהם הוא קרוב משפחה נוסף של ראש העירייה. הוא מוכיח לו גם שבר מנסה לקדם את עסקיו של גרוס ברמת גן.
– צבי בר אומר שהוא רוצה שתבוא כי יש חבר מועצה שרוצה להראות לך חניון.
“מדובר בחניון ליד בית צבי.”- מי זה אותו חבר מועצה?
“עד אז לא פגשתי אותו בחיים. מדובר בחבר מרצ. הגעתי לפגישה ואמרתי: אל תבלבלו לי את המוח.”מה שכח כאן גרוס לספר? שצבי בר הציע שהוא כלומר העירייה גם יבנה את החניון לכבוד החבר גרוס. רפ”ק רביב הזכיר זאת לאורחו וזה הגיב: “ראיתי את המקום ואמרתי: לדעתי זה שטות. אין שם מספיק קהל בשביל זה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רונית-התירוש הפך חומץ/מאת איציק דדוש

אריק זיו ויזר

הליכוד ברעננה החל במחאה חברתית כנגד ראש העיר חופרי

אריק זיו ויזר

ניצחון הליכודניקים ו”ליכודניק” בירושלים

אלי חזן

אורטל פרלמן שמואלי – חברת מועצת העיר באר שבע

עינר אביב

הליכוד ברעננה – חלק מקואליציית ביילסקי

אלי חזן

אורן כהן : “שמיר היה אחד מענקי המנהיגות הציונית בעת החדשה”

אלי חזן
דילוג לתוכן