19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אורן כהן : “שמיר היה אחד מענקי המנהיגות הציונית בעת החדשה”

אתמול (יום שלישי) הוסר הלוט ומעתה ייקרא תיכון אורט שבמזרח העיר כפר סבא ע”ש ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר ז”ל. למעשה זהו התיכון הראשון בארץ שייקרא ע”ש ראש ממשלתנו לשעבר.

 

 

בטקס המרשים נכחו בין היתר ראש העיר יהודה בן חמו והשר יאיר שמיר, בנו של ראש הממשלה לשעבר ושר החקלאות ופיתוח הכפר כיום, שגם הסירו את הלוט.

יש לציין כי הנצחת זיכרו של ראש הממשלה שמיר נעשתה בין היתר על פי בקשתו ויוזמתו של המשנה לראש העיר ויו”ר סניף הליכוד בכפ”ס אורן כהן שפנה לראש העיר יהודה בן חמו עוד בקדנציה הקודמת. פעולה זו הינה אחת הפעולות הראשונות של כהן כמשנה לראש העיר ובכך, ללא ספק, התחיל את הפעילות העירונית ב”רגל ימין”.

אורן כהן המשנה לראש העיר: “אני גאה שהיום סגרנו מעגל ובעצם הוקרנו את תרומתו האדירה של אחד מענקי המנהיגות הציונית בעת החדשה וראש ממשלתנו השביעי. שמיר הוביל בתקופתו כראש הממשלה את גלי העלייה הגדולה לארץ לרבות “מבצע שלמה” מאתיופיה והעלייה מברית המועצות לשעבר, הוא עמד על משמר הביטחון של המדינה בתקופה לא קלה וניצח על הבראת הכלכלה. שמיר ז”ל שייך לדור של מנהיגות אחרת – צנועה מצד אחד ונחושה מהצד האחר. אני מבקש להודות לראש העיר יהודה בן חמו שנענה ברצון לבקשתי ומימש אותה בצורה ראויה מאין כמוה וכמו כן למאיר אלונים מוועדת השמות העירונית”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד ברעננה החל במחאה חברתית כנגד ראש העיר חופרי

אריק זיו ויזר

ליכודניקים עם דנילוביץ’ ?

אלי חזן

יש עתיד בליכוד עם אלעד המאירי ?

אלי חזן

בעקבות האיום בתביעה: יעל פז-מלמד מתנצלת בפני תושבי כפר תפוח.

ברעננה שוקדים על זכרו של גנדי

אלי חזן

הליכוד ברעננה – חלק מקואליציית ביילסקי

אלי חזן
דילוג לתוכן