20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רונית-התירוש הפך חומץ/מאת איציק דדוש

רונית תירוש מבקשת מיו"ר הכנסת שלנו רובי ריבלין שיזמן את המליאה כי תוצאות בחינות הבגרות הפכו לכוכב נולד.לא דיון כשהשאלה היא מדוע זה קרה? לא דיון על איך מונעים ירידה בבגרויות, רק דבר אחד יש לה בראש, יאבחטי! דואגת לראשי הערים שהופכים להיות שעירים לעזאזל בגלל פרסום תוצאות בחינות הבגרות.

אז קודם כל מבחינת תירוש מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, זה פדיחה שמפרסמים את נתוני בחינות הבגרות. מאז שתנועתה קדימה עלתה לשלטון והסתלקה ראינו רק ירידה .

שנית, מה עשתה הגברת תירוש כל זמן שהייתה בכנסת מדוע קולה אז לא נשמע ואני לא מתכוון לספין אני מתכוון ל.מ.ל.ח.מ.ה נגד הממשלה שלה שהעדיפה גינון במקום חינוך הרי מדובר על מצב חברתי גרוע שבגרועים. ( חברת הכנסת מירי, רגב כמעט הודחה מוועדת הכספים כשנלחמה נגד העלאת מע"מ על פירות וירקות על אחת כמה וכמה התלמידים שלנו)

ועכשיו הפיקנטי

ציטוט מ- nrg

"המשרד מסיר מעצמו את האחריות והופך את ראשי הערים לשעירים לעזאזל", הוסיפה תירוש

בואי נספר לך דברים שאת אולי לא יודעת, אז ככה הייתם בשלטון ופוצצתם את ראשי הערים בכסף כדי שיתמכו בכם בפריימריס וגם בבחירות הכלליות .

ממשלת קדימה נתנה לראשי הערים תקציבים לגינון במקום חינוך והפכתם אותם לגננים ששתלו מהבוקר ועד הערב פרחים ודשא. והמים מהכנרת!!! זרמו בלי סוף כדי שתושביהם יראו את הפרחים שזה עושה יופי לבחירות.
גברת תירוש גם הילדים שלנו פרחים שצריך להשקות אותם בחינוך ובידע.

ח"כ שאול מופז היה שר תחבורה ואלוהים יודע כמה תקציבים נתן לכיכרות בכל עיר כל 30 מטר כיכר ומה יש על הכיכר נחשו? דשא ופרחים שנשתלו עלי ידי ראשי הערים והמים מהכנרת חבל על הזמן!
גברת תירוש גם הילדים שלנו פרחים שצריך להשקות אותם בחינוך ובידע .

כשחבר הכנסת שאול מופז היה שר תחבורה עובדיה עלי מונה ליו"ר הדירקטוריון של נתב"ג 2000 עובדיה רצה לתת (יתכן שזה אושר) כסף כדי להקים גן ציבורי שעלות הקמתו כמה מיליוני שקלים ויו"ר הדירקטוריון עובדיה עלי, אף הגיע להנחת אבן הפינה שהייתה סמוך למועד הבחירות המוניציפאליים כדי לקדם את מועמד קדימה לראשות העיר . ואני שואל מדוע את הכסף שיש לנתב"ג 2000 לא נתנו לישובים הסמוכים וגם הרחוקים (חולון לדוגמא) לנתב"ג הסובלים מרעש המטוסים כדי שימגנו במיגון אקוסטי את בתי הספר על מנת שהתלמידים ילמדו בשקט ?
כסף להקים פארק ולשתול עליו דשא ומאות אלפי פרחים ומים מהכנרת בשפע, יש!!!
גברת תירוש גם הילדים שלנו פרחים שצריך להשקות אותם בחינוך ובידע.

ולתירוש שמשתבחת עם הזמן טוב עשה משרד החינוך שפרסם את תוצאות "כוכב נולד בגרותי" כדי שראשי הערים יתחרו בניהם מי יביא פריחה והצלחה לפרחים האמיתיים!!!
אני אוהב לראות ירוק, אני אוהב לטייל בגינות הציבוריות אבל לא על חשבון קידום חינוך תלמידנו היקרים .

אה… תירוש שכחתי! אני מעריץ את מיי פיינגולד מכוכב נולד .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אילן כהן : חגיגות עצמאות צנועות ברעננה

אלי חזן

ח"כ יובל שטייניץ וח"כ ישראל כ"ץ בכנס תמיכה בסמי מלול

אריק זיו ויזר

גלילי התחיל לעבוד. הוציא הנחיות קפדניות לוועדת ההיגוי המוניציפאלית

אלי חזן

הפרויקט של יוקלר

אריק זיו ויזר

מטה יעקב חרש בחולון נפרץ

אריק זיו ויזר

סגני ראשי הערים של הליכוד לנתניהו : פתרונות לדיור עכשיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן