22.2 C
תל אביב
11 במאי 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

“הציור השבועי לילד” – איפוה משה פייגלין בתמונה? (תגובה למאמרו של יוסי שחר) /שבח שטרן

ועכשיו, ילדים, חפשו היטב בתמונה… מי לא נמצא שם? – משה פייגלין. לא, ילדים, גם אם תהפכו את התמונה ואפילו מאחורי העץ, את משה פייגלין לא תמצאו שם… קמפיין חדש עלה לאויר לפני כחודש – של תנועה חדשה –. לתנועה יש אתר : http://www.haleumi.org . הקמפיין קורא לציבור להתפקד לליכוד, ובתוך מינשר נאמרים הדברים הבאים: “עם ישראל נתון היום ללחצים אדירים מבחוץ …ומול כל הלחצים האלה עומדת ממשלת נתניהו…הכח היחיד שיכול לחזק ולהפיח בממשלתנו זו כוח וגבורה יהודית איתנה הוא מפלגת הליכוד…”. – דברים כדרבנות! אני מוכן לחתום על כל מלה במנשר !

יש רשימת חותמים מכובדת על המינשר וגם תמונה ובה שורת של דמויות וביניהם 7 מראשי “מנהיגות יהודית” – זוהי בעצם “מנהיגות יהודית” תחת שם כיסוי.

ועכשיו, ילדים, חפשו היטב בתמונה… מי לא נמצא שם? – משה פייגלין. לא, ילדים, גם אם תהפכו את התמונה ואפילו מאחורי העץ, את משה פייגלין לא תמצאו שם… נמצאים שם – אסיה אנטוב, הרב אורי שרקי, אורית שפיץ, בעז העצני, יהודית דסברג, הרב מרדכי רבינוביץ’ והרב דודי שפיץ, אבל משה פייגלין נעלם, פשוט נעלם…

אם תבדקו מיהם מנכ”ל העמותה ומי איש המבצעים, תמצאו שגם הם אנשים מרכזיים ב-“מנהיגות יהודית” – נתן קוטלרוב ושי מלכה.

זאת אומרת – תנועת “מנהיגות יהודית” אימצה לה שם כיסוי –”התנועה להעצמת המחנה הלאומי”, אולי ראשי “מנהיגות יהודית” גילו פתאום שהשם המקורי הוא כבר לא מותג מספיק טוב בשביל לפקוד ולכן מנסים למכור את עצמם בטקטיקה חדשה – מסתירים את משה פייגלין – המנהיג ואת מיכאל פואה מטעמים טקטיים ומדירים אותם. בנוסף על כך מאמצים פתאום את האידיאולוגדיה ה”פרקטית” של מועצת יש”ע השנואה עליהם וקוראים לחזק את נתניהו וממשלתו.

וכאן אני בא ושואל את יוסי שחר, יהודי נחמד ואוהב ארץ ישראל שתי שאלות נוקבות:

1. אם ל-“מנהיגות יהודית” ולמשה פייגלין מותר להסתיר את פייגלין מטעמים טקטיים כלשהם – מדוע אסור למארגני הכנס למען ארץ ישראל להסתיר את פייגלין מטעמים טקטיים דומים???

2. אם לראשי “מנהיגות יהודית” מותר לחזק את נתניהו מימין בדרך של התפקדות (תוך כדי התחזות) מדוע לשבח שטרן וחבריו אסור לארגן בגלוי כנס שיחזק את נתניהו בעמידתו מול הלחץ הבין לאומי?

ומכאן לכמה עובדות –
א. הכנס למען ההתיישבות, שהיה לי הכבוד להיות בין מארגניו נועד במקורו להיות פעולה ראשונה בשרשרת של פעולות פוליטיות שיפיחו רוח חיים בפעילי ליכוד רבים אוהבי ההתיישבות ביו”ש, שנרדמו על משמרתם הכנס גם נועד להעלות מחדש לסדר היום הציבורי את עובדת היות הליכוד מפלגה עם ערכים לאומיים. שני היעדים האלה הושגו במלואם ובגדול עוד לפני פתיחת הכנס.

ב. הכנס, כמובן, לא נועד לעשות ג’סטות לבנימין נתניהו, אלא במטרה ליצור עליו לחץ נגדי פנים מפלגתי אל מול הלחץ הבינלאומי שהוא נתון בו. ראש הממשלה לא היה שורף יומיים מזמנו היקר, כדי לשכנע שרים וח”כים וכדי להפוך את הכנס לכנס של “מורדים” אם היה סבור שהכנס משרת אותו.

ג. משה פייגלין כן הוזמן לכנס. בתגובה לדרישתו לתת לו לנאום במעמד של שר או חבר כנסת שבועיים לפני הכנס נענה שימתין בסבלנות עד סמוך לכנס, כדי שנוכל לראות את התמונה הכוללת של המשתתפים ואז יוחלט מיהם הדוברים ומה יהיה סדר הדוברים. משה ואנשיו לא היו מוכנים להמתין זו וקראו לאנשיהם שלא להשתתף בכנס ואף הפעילו לחץ על שרים וחברי כנסת שלא יגיעו לכנס!! ובכן – מצב מרתק – שבו הצליח הכנס ליצור אחדות בין פייגלין לבין נתניהו – משה פייגלין – בגלל ענייני כבוד מנהיגותו היהודית ובנימין נתניהו שחשב ששריו מורדים בו. אז מי אומר שהכנס לא הצליח??…

ד. בניגוד לכתוב במאמר של יצחק שחר, עבדכם הנאמן דווקא לא התנגד שפייגלין ידבר בכנס, משום שאני מתנגד באופן עקרוני להחרמות. רק שבועיים קודם לכן כתבתי מאמר בליכודניק בעקבות הסערה סביב השתתפות בוגי יעלון בכנס של מנהיגות יהודית כנגד החרמת פייגלין (https://likudnik.co.il/article.aspx?articleID=6596&categoryID=146 ) , אבל לפייגלין ולאנשיו אצה הדרך והם העדיפו להפעיל כוחניות, כדי “להשתלט” על הכנס ולהציג אותו ככנס “שלהם” בעוד שבאופן מעשי לא היתה להנהגת “מנהיגות יהודית” יד ורגל באירגונו.

ה. למרות קריאת ראשי “מנהיגות” שלא להגיע לכנס, לא נענו חלק מחברי המרכז לקריאת מנהיגם ובאו לכנס.

וכאן באה השאלה האחרונה למר שחר הנכבד :

ונניח שבאמת לא הסכמנו לתת לפייגלין לדבר, האם בגלל הכבוד האישי שלו הוא צריך להילחם כנגד כנס למען ארץ ישראל? קצת צניעות!! זוהי מנהיגות יהודית אמיתית!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברי ח”כ כרמל שאמה בכנס ההסברה של הליכוד שעסק בשמירה על ירושלים ורמת הגולן

אריק זיו ויזר

סילבן:,”יש להזיז את הגלגלים בגליל”-– טובה מעוז

אריק זיו ויזר

האם גבי קדוש יתמודד לראשות העיר באר שבע ?

אלי חזן

מי מחבק את “המומר” שלמה מדמון

אריק זיו ויזר

פורום הגליל והגולן השתתפו באירועי חג הקורבן של העדה הדרוזית

אריק זיו ויזר

ראשי האופוזיציה הסורית בארה”ב לח”כ איוב קרא: “אל תנהלו מו”מ עם אסד”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן