32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

בנט אתרוג שהפך לצנון !

צה"ל – בלי חזון, ה-כ' החדשה של זוהר, חוק ברקת, התקווה החדשה של יוזמת ז'נבה

בשנות ה – 90 נהגנו לומר על ממשלות רבין פרס שהן מתפוצצות לנו בפרצוף. אז אני אעשה אדפטציה ואומר שלאחר 100 ימים גם ממשלת בנט, לפיד, סער וליברמן מתפוצצת לנו בפרצוף. לא מדובר בפיגועים, מדובר בהכלת מתים.

כי זה לא רק מעל 1300 מתים. זה מתבטא גם בסלקציה של חולים – את מי לחבר למכשיר האקמו. זאת גם ממשלה שעסקים יפלו בה כמו זבובים משום שלשר האוצר שלה לא אכפת מהעסקים הקטנים. ממשלה שלמרבה הצער, ראש הממשלה שלה, לא הולך לבקר משפחה שכולה כי המשפחה כועסת.

הבעיה שזה לא משפיע רק על המדינה אלא גם שזה משפיע על הצבא. לפי הכתב הצבאי יוסי יהושע סבב המינויים בצה"ל הוא סבב מינויים של הבינוניים כדי שהמצוינים לא יאפילו על הצמרת הביטחונית.

להערכתי, אנחנו נמצאים בתהליך שבסופו צמרת צה"ל תהיה צמרת חלשה ולא תעורר השראה. ככה זה כשאתה מקדם מינויים של נוחות פוליטית ולא מינויים מקצועיים.

נאום בנט
נאום של איש ריק מול אולם ריק. מה שטוב הוא שלא היה צריך לראות זאת בערב החג. ידענו מראש שזה מה שבנט הולך להגיד. אמת. הוא נאם בלי עזרים, באנגלית מעולה. אבל התוכן, אוי התוכן. ככה זה שיש לך אתרוג של השמאל. למעשה היה מדובר בצנון.

ה-כ' החדשה של זוהר
איך היה מיקי זוהר מדמות לוחמנית לפודל של התקשורת ב – 100 ימים ? זאת שאלה שעולה לאחרונה. התשובה די פשוטה :  כדי לקבל זמן מסך תוקף זוהר את התנהלות הליכוד. הוא החליף את שלושת ה – כ' שלו (כוח, כבוד, כסף) ל – שלושת ה – כ' שלו
ל – כניעה, כאוס, כרס. המשמעות : נכנע לשמאל, יוצר כאוס בליכוד וגידל כרס השמנמן.

חוק ברקת
רקע קצר : בכנסת הקודמת היה ניסיון של שרן השכל – ככל הנראה בשליחות גדעון סער – לקדם את החוק לחסימת ניר ברקת, היא הובילה את החוק יחד עם חברת הכנסת אסנת מרק ומיקי לוי מיש עתיד-תל"ם כהצעה לתיקון לחוק המפלגות המגבילה ל-100 אלף שקלים בשנה תרומה של  נבחר הציבור ובני משפחתו לצורך פעילות פוליטית. 

ההצעה הזאת עשויה לפגוע פגיעה קשה בקמפיין שמנהל ניר ברקת, המסתמך במידה רבה על כספו שלו. בין השאר נערך ברקת לקראת הבחירות הבאות לרשימת המפלגה.

מה שברור הוא שהיכולת הכלכלית המשפחתית שעוקפת את חוק הבחירות יוצרת פער ברור לטובת מי שהפרוטה נמצאת בכיסו.
צריך לעשות אבחנה בין הגורמים המשתפים פעולה.

אמסלם ובכירים בליכוד, פועלים מתוך אמונה ליכודניקית שהם מובילים שצריך לא לתת לאף אחד יתרון בבחירות בפריימריז רק בגלל שהוא ממשפחה עשירה.
סער נכנס להובלת החוק רק מתוך הנקמנות והתובנה שברקת יחסום אותו גם אחרי עידן נתניהו.

בכל סקר שהיה ערב הבגידה של סער בליכוד, ניר ברקת הוביל עליו בפער גדול.
יש עתיד מצטרפים למהלך כי גם לפיד רואה איום ביכולת של ניר ברקת.

תקווה חדשה ליוזמת ז'נבה שמטרתה להשפיע על פעילי ליכוד.

בימים האחרונים המסית הראשי נגד הליכוד והמחנה הלאומי משווק את יוזמת ז'נבה שנעלמה בתקופת נתניהו, עכשיו בממשלת עבאס, בנט,סער,ולפיד היא חוזרת.




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכר את המועמד: דוידי הרמלין מתמודד במחוזות

מערכת ליכודניק

*תל אביב ללא מוצא*

אריק זיו ויזר

השר אקוניס נמצא חיובי לקורונה; איחולי החלמה מהירה

דניאל נחמיה

הליכוד בתל אביב מרוסק

הרויזיוניסט

פריש מיש בממשלה

אריק זיו ויזר

לא תגבור וגם לא רשף ביטחון

אריק זיו
דילוג לתוכן