20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

קיש עותר לבית הדין : “דחו את הבחירות. אני במילואים”

יואב קיש, טייס במילואים, וגם מתמודד בפריימריז, מבקש לדחות את הבחירות. השאלה היא האם יש עם מי לדבר ?

 

 

‏ו’ כסלו תשע”ג

‏20 נובמבר 2012

לכבוד

ועדת הבחירות המרכזית

תנועת הליכוד

 

הנדון: בקשה דחופה לדחיית מועד הבחירות המקדימות בליכוד ב- שבעה ימים  כתוצאה ממבצע “עמוד ענן”

 

שלום רב,

אני הח”מ יואב קיש  מועמד הליכוד למשבצת מחוז דן במסגרת הבחירות המקדימות בליכוד (פריימריז) , אשר תאריכן נקבע למועד ה-25 בנובמבר, 2012.

ביום רביעי האחרון , יצא צבא הגנה לישראל לרבות אנשי המילואים בהוראת ממשלת ישראל, למבצע “עמוד ענן” בעזה אשר מטרתו  להביא שקט לתושבי דרום ישראל ולהפסקת שיגור הטילים והרקטות עליהם.

כמי שמשרת כטייס קרב במילואים נקראתי בצו 8  וגויסתי באופן מיידי לפעילות מבצעית.      אין צורך לומר כי אני רואה זאת כזכות גדולה לשרת כטייס קרב בצה”ל ולקחת חלק במבצע להחזרת השקט לדרום הארץ.

כמתמודד בפריימריז ההשתתפות בלחימה מנעה ממני להמשיך ולהיערך ליום הבחירות הקרובות וכמובן פוגעת ביכולתי להיפגש עם פעילים פוליטיים, להופיע בכנסים ולשוחח עם בוחרים פוטנציאלים. פעילות זו יש להדגיש לא נפגעה אצל שאר המתמודדים שלא גויסו למערכה הנ”ל והדבר יוצר אי שוויון בין המתמודדים.

בחירות בצל ו/או בסמוך למלחמה שמועמד כלשהוא השתתף בה אינה במקומה. מכסא הטייס בקוקפיט המחשבה היחידה הינה אך ורק הלחימה והאחריות המוטלת עליך כלוחם.

מכתבי זה אינו נועד רק למועמדים עצמם כי נכון בעיקרו שיחול גם לבוחרים ולחברי הליכוד אשר מגויסים בימים אלו ככלל  עם ישראל , ועל כן לטעמי הצורך בשוויון הינו לא רק לנבחר כי אם גם לבוחר.

לאור המצב, אבקש מועדת הבחירות של תנועת הליכוד, לקחת טיעונים אלו לתשומת לבה ולשקלל זאת לפני קבלת החלטתה בעניין מועד הפריימריז. אני מבקש לדחות את מועד קיומו של הפריימריז בשבוע על מנת שלא לפגוע בשוויון הזדמנות הנאותה של האחרים ושלי ועל מנת למנוע נפילה לטמיון של פעילות פוליטית מאומצת .


 

 

אדגיש, כי בקשתי לדחות את הפריימריז בשבוע בלבד דבר שכאמור לא יפגע בלוח הזמנים הרשמי והרגיל לבחירות הכלליות.

כולנו תקווה שחיילי צה”ל, סדיר ומילואים, יחזרו בשלום לביתם בהקדם.

.

בברכה,

יואב קיש, רס”ן

טייס קרב במילואים

מועמד למחוז דן

ברשימת הליכוד לכנסת ה-19

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן

הכירו את יוליאנה אליעזר-ישי

אלי חזן

“רק השתעשעתי”

אלי חזן

אריאל מורלי מתמודד במשבצת הצעירים

אלי חזן

אין דבר כזה משבצת חברתית

אלי חזן

זאב אלקין הח”כ המצטיין למען ארץ ישראל

אלי חזן
דילוג לתוכן