24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

זאב אלקין הח”כ המצטיין למען ארץ ישראל

מממצאי דו”ח הפעילות התקופתי של תנועת מטות ערים עולה כי ח”כ ויו”ר הקואליציה, זאב אלקין, הוא חבר הכנסת הפעיל ביותר מבין נבחרי הציבור הלאומיים. זוהי הפעם השנייה בה זוכה אלקין בתואר זה.

 

 

תנועת מטות ערים מנפיקה דו”חות תקופתיים המסכמים את פועלם החשוב של נבחרי הציבור הלאומיים בנושאים המייחדים את המחנה הלאומי. כעת פורסם הדו”ח השלישי של התנועה, המתייחס לתקופה שבין יוני ועד דצמבר 2010. כלומר, המחצית השנייה של שנת 2010.בדו”ח הנוכחי, ניצב ח”כ ויו”ר הקואליציה זאב אלקין, זו הפעם השנייה, במקום הראשון. ח”כ אלקין הינו חבר הכנסת היחידי שהגיע למעמד זה יותר מפעם אחת. מטבלת הסיכום בדו”ח ניכר הפער העצום שבין רמת העשייה של הח”כים בשונים. רוב סיעת הליכוד, 19ח”כים מהסיעה, הסתפקו בהישגים ספורים בלבד (כחמישה הישגים בממוצע). לעומתם,זאב אלקין גורף 22 הישגים למחנה הלאומי באותו פרק זמן בדיוק.

 

בין הישגיו של אלקין על פי דו”ח מטות הערים: אי הארכת צו הקפאה ביום ח”י בתשרי, סירוב ללחץ האמריקני הכבד לחדש את ההקפאה, בניית קיר ברזל פוליטי, חוק חובת דיווח לעמותות המקבלות מימון מהאיחוד האירופי, חוק “משאל עם” לשמירה על ירושלים, רמת הגולן וחולות חלוצה, חוק איסור הטלת חרם נגד ישראל,חוק “עזמי בשארה”, נאבק בנסיגה מיו”ש כדי לאפשר עיר פלשתינית חדשה, הוביל להחלטת הכנסת נגד מדינה פלשתינית חד-צדדית, נאבק בבג”ץ שלום-עכשיו נגד בנייה בגוש עציון, נקט חלק ב הצלת ישיבת “עוד יוסף חי” ביצהר שקיבל צו הריסה מאהוד ברק ועוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לקראת הדיבייט הקרב בין ראשי המפלגות – העימות בין יחימוביץ’ לשטייניץ מכה גלים

אלי חזן

כתום לא מצביע לדודו אמסלם

אלי חזן

יואב קיש מתמודד על מקום לכנסת במחוז דן

אלי חזן

לקראת פריימריז 2012: מידע חיוני למועמד והמועמדת

אלי חזן

תקנון בחירות

אריק זיו ויזר

אדמסו אללי מציג : מעולה לעולה כוחנו יורד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן