40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

הכירו את יוליאנה אליעזר-ישי

נציגות חברתית בכנסת, מתמודדת במשבצת העולים לרשימת הליכוד לכנסת ה-19

 

 

יוליאנה אליעזר-ישי משמשת דמות מפתח בנוף הפוליטי של חיפה והיא נחשבת ממנהיגי סניף הליכוד בעיר. היא הכריזה על מועמדותה במשבצת העולים לרשימת הליכוד לכנסת ה-19 ובכוונתה לפעול בכנסת למען שיפור המצב הכלכלי-חברתי של עולים, נשים, צעירים ותושבי הפריפריות. יוליאנה נשואה למארק, אמא לשני ילדים, בוגרת תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני עם התמחות בביקורת פנימית ציבורית. היא משמשת כמנהלת תחום ביקורת פנים במוסד פיננסי מוביל.

יוליאנה החלה את פעילותה הציבורית בנוער הליכוד, נבחרה כחברת ועד הסטודנטים באוניברסיטת חיפה ושימשה יו”ר התא עד לסיום לימודיה. ומשם צמחה לעמדת מנהיגות בכירה. במשך שנים של פעילות שטח יוליאנה נבחרה כחברה בהנהלת לשכת הליכוד, חברה בוועד המנהל של צעירי הליכוד וחברה במועצת הארצית של צעירי הליכוד, משמשת ציר מטעם סיעת הליכוד באסיפה הכללית של ארגון הנשים נעמת, מהמקימים והמובילים את פורום נאמני ליכוד דוברי רוסית. היא משמשת בהתנדבות בתפקיד יו”ר ועדת הביקורת של רשת מעונות היום של ארגון נשי חירות בישראל.

יוליאנה נבחרה כחברת מרכז בחיפה משנת 2002, נבחרה להנהלת סניף הליכוד בעיר, משמשת כאחת הדמויות המובילות בפורום “דור ההמשך של הליכוד בחיפה” ו”אופק לליכוד בחיפה”. היא מקובלת על חברי הסניף ומוערכת מאד, הן בשל גישתה העניינית לסוגיות הנמצאות במוקד העשייה והן בשל יכולתה הרבה לקדם מהלכים באופן מבוקר ויעיל בתחומי הדאגה לרווחתו של הדור הצעיר והן בדאגה ליציבותו הכלכלית של כל אזרח באשר הוא.

יוליאנה היא ילידת ברית המועצות לשעבר, עלתה לארץ בשנות ה-90′. לאחר עלייתה התגוררה עם משפחתה בעכו באתר הקרוואנים חצרות יסף. היא בת למשפחה ציונית ומילדותה התחנכה על אהבת ישראל והעם היהודי. עוד בברית המועצות של סוף שנות ה-70 משפחתה פעלה וסייעה רבות למסורבי עלייה וסיפקה גג ומקלט למשפחות יהודיות שנרדפו על ידי המשטר הקומוניסטי על רקע פעילותם הציונית ורצונם לעלות לישראל.

התשוקה של יוליאנה לעידוד עלייה וסיוע לעולים חדשים נמשכה בסדרה של  שליחויות שביצעה מטעם הסוכנות היהודית להסברה ולעידוד עלייתם של צעירים יהודים לישראל, ובמסגרת עבודתה במרכז קליטה לסטודנטים של הסוכנות היהודית.

במהלך לימודיה באוניברסיטת חיפה פעלה יוליאנה למניעת נסיגה מרמת הגולן ולעיצוב דעת הקהל לתמיכה בהיאחזות ברמת הגולן תוך התמקדות במגזרי הסטודנטים והעולים דוברי רוסית. לקראת סיום לימודיה לתואר ראשון יוליאנה הגתה, יזמה והקימה את תא הסטודנטים של תנועת הליכוד באוניברסיטת חיפה ולימים נבחרה ליו”ר התא. במסגרת פעילויות התא הובילה יוליאנה את המאבק להתרת הנפת דגל ישראל ברחבי הקמפוס, וכנגד פעילות אנטי ציונית של מרצים ותאי המפלגות הערביות באוניברסיטה.

יוליאנה הינה בוגרת תואר ראשון במדע המדינה ותרבות צרפת, ותואר שני עם התמחות בביקורת פנימית ציבורית. היא מוסמכת לביצוע ביקורת פנימית מטעם לשכת המבקרים העולמית, ומשמשת בהתנדבות בתפקיד יו”ר ועדת הביקורת של רשת מעונות היום של ארגון נשי חירות בישראל.

“אני מתחייבת לפעול בכנסת למען חיזוק מדינת ישראל, חיזוק ההתיישבות ומעמדה של ירושלים כבירתנו היחידה והנצחית. אני מתחייבת לפעול לחיזוק החינוך ברוח ערכי הציונות. אני מתחייבת לפעול למען חיזוק החברה בישראל, ולהוביל את החזית החברתית בסיעת הליכוד. אני מתחייבת לפעול למען חיזוק הליכוד ואחדותו תחת הנהגתו של ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו.” יוליאנה אליעזר-ישי

 

 

יוליאנה אליעזר-ישי בכנסת – קלף מנצח לליכוד

  • יוליאנה היא נציגה אמיתית של השטח, קול רענן שיהיה קל לציבור להזדהות איתו ולייצג נאמנה ארבעה זרמים מרכזיים באוכלוסייה הישראלית: עולים, נשים, צעירים ותושבי הפריפריה. יוליאנה היא נציגה מתוך הבית, מתוך הליכוד, של דור שבוחר להשמיע את קולו בצורה ברורה יותר מאשר בעבר ולדרוש טיפול בבעיותיו. בכוונתה של יוליאנה לטפל בנושאים הקשורים לאוכלוסיות אלה בכנסת ובהעלאת המודעות לבעיות של אוכלוסיות אלה, ובמציאת פתרונות שיקלו על חיי היום יום של מאות אלפי אזרחים. ככזאת תשמש יוליאנה קלף מנצח בסיעת הליכוד.
  • 1 מיליון עולים – כעולה יוליאנה מייצגת למעלה ממיליון עולים שעלו לארץ ממדינות ברית המועצות לשעבר מאז שנת 1989, ואשר מהווים כ-15% מכלל אוכלוסיית ישראל. שילובה של אוכלוסייה זו בחברה הישראלית העשיר את ההון האנושי של המדינה בעשרות אלפי אנשי הנדסה ורפואה, מדענים, ספורטאים, אנשי רוח ותרבות. יחד עם זאת, הקשיים והאתגרים שניצבים בפני העולים החיים בישראל כוללים קשיים כלכליים, חברתיים ותרבותיים. היא מכירה את מכלול המצוקות והבעיות של העולים להשתלבות בחברה הישראלית, ותשמש נציגה אותנטית שביכולתה לסחוף ציבור של עולים להצביע למען תנועת הליכוד בבחירות לכנסת.

 

  • 2 מיליון צעירים כצעירה, יוליאנה מייצגת למעלה מ-2 מיליון צעירים שחיים בישראל בין הגילאים 18-35. אוכלוסיית הצעירים של ישראל מהווה כ-27% מכלל אוכלוסיית מדינת ישראל, והיא נמצאת בליבת העשייה, ההתפתחות, החברה וההוויה של החברה הישראלית. אוכלוסיית הצעירים היא מנוע מרכזי לצמיחת מדינת ישראל ותחומי העניין שלה מוכרים לה ברמה האישית, וכוללת נושאים כמו: דיור, משפחה והורות צעירה, תעסוקה, השכלה ועוד. אוכלוסייה זו נושאת בעיקר הנטל הציבורי בישראל וכמי שמצויה בבעיות, בידיה להציע פתרונות שיקדמו את הצעירים, להיות פה למצוקותיהם , ולשמש נציגה אותנטית של שכבה זו בישראל.

 

  • 2.8 מיליון נשים – כאישה, יוליאנה מייצגת כ-2.8 מיליון נשים. אוכלוסיית הנשים בישראל בגילאי 15 שנה ומעלה מהווה כ-35% מכלל אוכלוסיית מדינת ישראל, וגם כיום הן אינן זוכות לשוויון חברתי מלא. מרבית המצויים בעוני ובאבטלה עמוקים הן נשים; מרבית עובדי הקבלן הן נשים; נשים משתכרות פחות מגברים המבצעים אותו תפקיד; ועוד. הטיפול בזכויות הנשים זוכה להתייחסות לאורך השנים בחקיקה ובמודעות הציבור, אך, עדיין קיים צורך באנשי ציבור שיראו בכך מטרה ראויה, לחזק את מעמד האישה בישראל. יוליאנה תתגייס לטובת קידום האינטרסים של הנשים בישראל, ותקדם חקיקה שתתמוך בשילובן של הנשים במשק ובכלכלה הישראלים.
  • 1.5 מיליון תושבי פריפריה – כתושבת חיפה יוליאנה מייצגת את הפריפריה בישראל בה מתגוררים למעלה מ-1.5 מיליון תושבים. תושבי הפריפריה – בצפון ובדרום – מהווים כ-20% מכלל תושבי ישראל. פיתוח הפריפריה הוא צורך לאומי חיוני למדינת ישראל והוא מהווה מסד חשוב בחיזוק חוסנה הלאומי של מדינת ישראל. הפריפריה זועקת להשקעות בתחומי תשתיות, חינוך, בריאות, תעסוקה, השכלה, רווחה, תרבות ועוד. כתושבת הצפון יוליאנה תוכל לשמש נציגה אותנטית של הפריפריה בצפון ובדרום, ולפעול להתנעה של תהליכים לצמצום פערים בין המרכז לפריפריה.

 בהצבעה אחת, תוכלו לתרום לשיפור איכות החיים על כל רבדיה בארצנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קטי שיטרית : תנועת בית”ר דור 3.0

אלי חזן

לקראת הדיבייט הקרב בין ראשי המפלגות – העימות בין יחימוביץ’ לשטייניץ מכה גלים

אלי חזן

“כיפת ברזל” חברתית

אלי חזן

ברוב מוחץ: ועידת הליכוד אישרה את האיחוד

עמית

אין דבר כזה משבצת חברתית

אלי חזן

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן