22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ציבטו את עצמכם,ספטמבר עבר ואנחנו עדיין בחיים

עומרי אקוניס חושב שבספטמבר הוכח, שוב, רק דבר אחד : אין עם מי לדבר

מה לא אמרו על חודש ספטמבר 2011? כמעט שנה של דיבורים על צונאמי מדיני, בידוד כלל עולמי,ערביי העולם יתאחדו וירמסו את גדרות ההגנה של מדינת ישראל,”הפליטים” יבואו וכשמפתחות בידיהם יחזרו לבתים מהם ברחו, כאוס שלא היה כדוגמאתו ועוד שלל סופרלטיבים על הצפוי לקרות לנו בסוף ספטמבר.

 

עכשיו הגיע הרגע לצבוט את עצמנו. יכול להיות ש”ספטמבר השחור” חלף ואנחנו עדיין בחיים? מדינת ישראל עדיין קיימת? הכלכלה הישראלית פורחת? ביהודה ושומרון החיים מתנהלים כסדרם? בתי הקפה,המסעדות והברים ברחבי הארץ עדיין מלאים עד אפס מקום? ראש האופוזיציה עדיין צווחת בהיסטריה את ההוראות שנותנים לה יחצ”ניה?

 

רבות עוד יסופר על השנה הזאת. תחת כל עץ רענן התראיין איזה מפחידן סדרתי, שטען או טענה שהחודש הזה יהווה את תחילת סופה של מדינת ישראל. מה לא נטען שם ? ההכרזה הצפויה באו”ם על המדינה ה-194 תהווה מכת מוות למדינת היהודים. מדינת ישראל תבודד ואף אחד לא ידבר איתנו לעולם. ידידתנו הגדולה ארה”ב לא תטיל וטו. הסכמים כלכליים יופרו ומדינת ישראל תתמוטט בעקבות הרצון להכריז על מדינה פלשתינית. ועוד שאר ירקות מדיניים….

 

דבר אחד שכחו המפחידנים- בראשות ממשלת ישראל עומד החל ממרץ 2009 אדם אחראי, דיפלומט מהמעלה הראשונה, כלכלן בחסד, מנהיג אשר מכיר את כללי המשחק ובעיקר-עובד ללא הפסקה במקום לדבר.

 

את צפירת ההרגעה הראשונה סיפק ברק אובאמה. מי שהחל את כהונתו ב”נאום קהיר” בו פרש את משנתו הפרו-ערבית וניסה לחבק את העולם הערבי. מעט מאוד זמן לקח לו להבין (אפילו אם היה זה נאום בחירות פנימיות) שלא אותם הוא צריך לחבק ובנאומו בעצרת האו”ם הדגיש את הקשר ההיסטורי של היהודים למדינתם ואת העובדה שילדי ישראל נאלצים לברוח למקלטים בכדי להתגונן מפני עוד מתקפת טילים רצחנית שעלולה לסיים את חייהם. התקשורת הישראלית התאכזבה לשמוע שאובאמה בחר צד. להפתעתם הוא בחר בצד שלנו. הדברים שנשא בעצרת האו”ם הזכירו ללא מעט אנשים את דבריהם של מרבית מנבחרי הציבור שלנו בליכוד. הנשיא האמריקני כלל לא הזכיר פליטים או קווי 67′, דבר אשר עורר פליאה ואכזבה בקרב חלק מהתקשורת והאופוזיציה היהודית בישראל.

 

ערב שישי סיפק לנו מנה הגונה של אמת. ראש אש”ף אבו-מאזן נאם בעצרת האו”ם ולא הפסיק לשקר, לסלף, לקלס ולקלל בשפה דיפלומטית יותר או פחות, את מדינת ישראל. יותר מכל דאג אבו-מאזן להבהיר לעולם כי אין עם מי לדבר, פשוטו כמשמעו. מכחיש השואה הזה שעומד בראש ארגון טרור דאג להבהיר למי שטרם הבין כי אין כאן וויכוח על קווי 1967, אין כאן וויכוח על זכות שיבה ל”פליטים”, אין כאן וויכוח על סידורי בטחון, אין וויכוח על שת”פ ביטחוני-כלכלי לאחר חתימת הסכם.

 

לדידו של אבו-מאזן יש רק בעיה אחת: היהודים במדינת ישראל!

 

אזכורו את ה”בעיה היהודית” שמתחוללת כאן כבר 63 שנה על כל שטח מדינת ישראל ואינה קשורה במאום לגושי ההתיישבות הוכיחה מעל לכל ספק שאבו-מאזן איננו פרטנר מתון, הוא איננו מוכן לפשרות,הוא הוכיח זאת כאשר סירב בעבר להצעה מרחיקת לכת ומסוכנת בשנת 2008, הוא הוכיח זאת במהלך השנתיים וחצי האחרונות בהן לא הופיע לשולחן המו”מ חרף הצהרותיו של רה”מ נתניהו כי יסכים לשבת לשולחן המו”מ בכל מקום ובכל זמן. נאום השנאה והשקרים בעצרת הכללית בניו-יורק 2011 שם את החותמת על הטענה שלנו:

 

אין עם מי לדבר!

 

לאחריו עלה לנאום ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ואמר את האמת. הבדל גדול לעומת השקרים של הנואם שלפניו. האמת על יחס האו”ם לישראל החל מיום הקמתה, האמת על הסרבנים האמיתיים ביחסים בינינו לבין הפלשתינים, האמת על הרצון האמיתי של כל ממשלות ישראל לכונן הסכם עם הפלשתינים, האמת על הזכות ההיסטורית של העם היהודי בארץ ישראל, האמת על האחראים על סיכון שלום העולם כולו, האמת על מפעילי האלימות כנגד אזרחים, האמת על הצורך הגדול ביותר של ישראל בחתימה על הסכם-הסדרי ביטחון הכרחיים על מנת לשמור על עצמה ובעיקר את האמת שבחוסר הרצון של ראשי אש”ף, אלה שטוענים כי הם המנהיגים של הפלשתינים, לסיים את הסכסוך ולהכיר במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי.

 

אין ספק, ב-21 בספטמבר 2011 התרחש צונאמי מדיני, הכדורגלן מאור מליקסון הפך לישראלי הראשון שבוחר לייצג נבחרת אחרת ומוותר על המדים הכחולים-לבנים של נבחרת ישראל.

 

אחרי כל הדברים הללו הגיע הזמן לצבוט שוב את עצמנו,חודש ספטמבר 2011 עבר ואנחנו עדיין בחיים ונמשיך להיות כאן לנצח.

 

שנה טובה לכל בית ישראל

 

הכותב הינו רכז צעירי הליכוד

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תושבי הדרום -“המתנחלים” החדשים!

אלי חזן

נועה רבין נגד הליכוד

אריק זיו ויזר

לפעמים חייבים לומר “אמרנו לכם”

אריק זיו ויזר

המאותרגים מע”מ

ניסים עוג'ר

ממהפך 77 ועד היום

אמיתי שיף

שכחו אותי בבית

אלי חזן
דילוג לתוכן