24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

שכחו אותי בבית

פורסם לראשונה בערוץ 7

 

 

אז זהו, לאחר דו קרב מתמשך של למעלה משלוש שנים, ולאחר שהוא כבר פרש מהחיים הפוליטיים לכמה שעות.. כאשר הפסיד ללבני בפריימריס הקודמים – ניצח שאול מופז את ציפי לבני ונבחר לראשות קדימה.

לא הייתה זו הפתעה גדולה ולבד מעמרי שרון וציפי לבני עצמה, אף אחד לא חשב שיש לה סיכוי לנצח. אך בל נטעה, יותר משמופז ניצח, לבני הפסידה. יותר משנצחונו של מופז מעיד על יכולותיו או כישוריו, הוא מעיד על עוצמת כישלונה המהדהד של תקוות השמאל הלבנה, שהיום זה נשמע קצת הזוי לחשוב שהייתה מועמדת לראשות הממשלה.

מכיון שמופז מתיימר לייצג אמינות (הוא הרי זה שכינה את ראש הממשלה שקרן) ראוי להזכיר, כי לפני הפילוג לקדימה , כתב שאול מופז, שר הביטחון מטעם הליכוד, מכתב לכלל מתפקדי התנועה , וזו לשונו:

“הליכוד הוא הבית של כולנו – בית מפואר, בעל דרך לאומית וחברתית למופת ומוסדות דמוקרטיים..כידוע לך, בחרתי להישאר בליכוד, למרות שהוצע לי לעזוב בתמורה להבטחה לתיק הביטחון. בחרתי לעשות זאת, שכן בית לא עוזבים, ובדעתי להישאר בליכוד בכל מצב, ולהילחם על דרכו” .. כאשר המכתב הגיע אליהם בדואר היה כבר מופז בקדימה בחיקו של אריאל שרון.
מופז מתברר, הוא פוליטיקאי חסר חוט שדרה, כשר תחבורה במשך כמעט 3 שנים, הותיר חותם אפסי. לא העביר רפורמות, לא בלט בסלילת כבישים או מסילות רכבת ובתקופתו ירד דירוג הבטיחות של התעופה בישראל לשפל המדרגה

מכיון שמופז מתיימר להציג מנהיגות, ראוי להזכיר כי מופז היה אלוף אפרורי שלא הטביע את חותמו בצה”ל (למעט “מארב מופז”), נכשל כרמטכ”ל בנסיגה החפוזה מלבנון ובהתמודדות עם תוצאותיה שצמחו למלחמת לבנון השניה, והיה אחראי באופן ישיר להפקרת החייל מדחת יוסוף למותו, בקבר יוסף.

מכיון שמופז מתיימר להציג עצמו כמר ביטחון – ראוי להזכיר כי הוא היה שר הביטחון בימי ההתנתקות, שאמנם התריע תחילה על סכנותיה אך מאוחר יותר התהפך ויישר קו עם אריאל שרון והוא נושא באחריות להשלכות הביטחוניות הקשות שלה. באוקטובר 2004 אמר מופז במליאת הכנסת את הדברים הבאים:

“אני משוכנע כי המהלך הכרחי ונכון. יש בו כדי  להעניק יותר ביטחון לאזרחי ישראל ולהפחית את העומס המוטל על כוחות הביטחון, … יש בו כדי לחלץ את המצב מקיפאונו ולפתוח פתח למציאות אחרת שתאפשר בבוא היום משא ומתן לדו קיום “…

מופז מתברר, הוא פוליטיקאי חסר חוט שדרה, כשר תחבורה במשך כמעט 3 שנים, הותיר חותם אפסי. לא העביר רפורמות, לא בלט בסלילת כבישים או מסילות רכבת ובתקופתו ירד דירוג הבטיחות של התעופה בישראל לשפל המדרגה.

בקדנציה הנוכחית, כיו”ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, היתה לו הזדמנות כרמטכ”ל וכשר ביטחון לשעבר שינצל זאת להתמקד בעשייה ביטחונית ויהפוך את הוועדה לגוף רציני ומקצועי אך הוא הפך אותה לקרקס ולמקפצה למאבק ולמתקפות אישיות על נתניהו.

בעצם , מצא מין את מינו, כי אין מתאים ממופז לעמוד בראש מפלגה שנולדה בחטא, התנהלה בחטאים ובשחיתות וימיה הפוליטיים ספורים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דו”ח גולדסטון – השימוש ביהודים / חמי דורון

אריק זיו ויזר

שוויון הוא הפתרון

אלי חזן

דירה עכשיו

אריק זיו ויזר

על הניסים

אריק זיו ויזר

ירושלים, המהות של קיומנו כיהודים

אלי חזן

מהו עגל הזהב שלנו ?

עזריאל צפר
דילוג לתוכן