21 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

ברמת הגולן מוקירים את סגן השר איוב קרא

סגן השר הוזמן לרמה לאות הוקרה לסיועו לביקור הומאני בכפרי הדרוזים בסוריה

 

סגן השר איוב קרא, הוזמן שלשום לביקור בכפרי הדרוזים בגולן כאות הערכה לסיועו בהוצאת כ- 600 דרוזים תושבי הגולן לביקור הומאני בכפרי הדרוזים בסוריה. כזכור, שר הפנים אלי ישי, ביטל את הביקור בגלל המצב הבטחוני בסוריה וסגן השר שכנע את הממשלה לקיים את הביקור בראייה ערכית דתית והומאנית ואף היה מוכן לקחת על אחריותו את שלום היוצאים.
אנשי הדת הדרוזים שנפגשו עם סגן השר קרא העבירו לו מסרים מתוך סוריה והודיעו לו כי התקיימה תפילה למענו במקומות המקודשים לדרוזים בסוריה וברמת הגולן, ואף מסרו לו קמעות חשובים אשר נשלחו לו במיוחד מאנשי דת בכירים מסוריה.
כמו כן, ביקשו אנשי הדת לסייע בפיתוח הכפרים הדרוזים בגולן, במיוחד בנושאי שיכון, חינוך ותשתיות.
בכפר עין קיניה התקבל סגן השר במועצה המקומית על ידי ראש המועצה וחברי המועצה אשר הודיעו לו על הצטרפותם פה אחד לתנועת הליכוד וזאת כדי לקדם את מצב הכפרים ברמת הגולן ולתמוך במאבקיו הפוליטיים של סגן השר קרא בישראל.
סגן השר קרא אמר לדרוזים בגולן בתום הביקור : “נפל בחלקי להיות בעמדת השפעה במדינת ישראל וזו זכות גדולה כדי לסייע לכם ולבני עמנו בכל מקום מתוך מחוייבות אישית וללא אינטרסים צרים. כאשר התחלתי לסייע לכם, איש לא האמין שנראה נשים צעירות אשר הגיעו מסוריה מבקרות את משפחותיהן בצד השני של הגבול. כך גם לגבי הגברים. הצלחנו להוציא אנשים לטיפולים רפואיים בדמשק, להשתלות איברים ולניתוחים, ואילו לא פרצו המהומות יתכן וכל הקשר עם סוריה, בזכותינו, היה אולי מגיע ומבשיל לכדי יחסים נורמאליים. נצטרך כנראה להמתין עד שהמצב בסוריה יתייצב ובעזרת השם נמשיך לעשות הכל כדי לקרב את היחסים והשלום בין שתי המדינות. אני עושה הרבה בתקופה האחרונה, בגלוי ובסתר, למען הפסקת מעשי הרצח ברחובות סוריה משיקולים הומניים וכואב לי כי העולם מסתכל באדישות על הנעשה מבלי לעשות דבר. ראוי היה שמדינות העולם ישמיעו את קולן כדי להציל חיי אדם. מי יודע מתי דבר כזה יתרחש בארץ אחרת.”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“התשובה להכרזה : בנייה מסיבית וביטול הריסת יישובים”

אריק זיו ויזר

קרא: הבונקר הבא של נסראללה הוא הבונקר השכן של מורנייה

אריק זיו ויזר

ראשי העדה הדרוזית בביקור תנחומים בבית משפחת נתניהו

אריק זיו ויזר

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

ירדן תתחיל בביצוע חד צדדי של תעלת הימים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן