25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

פלר חסן-נחום: דם חדש בליכוד

פלר חסן נחום מודיעה: ״החלטתי להתמודד בפריימריז בליכוד!״

בפוסט שכתבה בפייסבוק, חסן נחום מפרטת את מצעה והסיבות בגינן היא מגישה את מועמדותה בפריימריז הקרובים בליכוד:

גדלתי בבית פוליטי שבו השירות הציבורי היה חלק מחיי היומיום שלנו. ראיתי את ההורים שלי מקבלים אנשים שמבקשים עזרה בכל שעות היום והלילה, מכירים בתפקידם כעובדי ציבור לשרת את האנשים שהפקידו בידיהם את שלומם. למדתי מהם כל כך הרבה.
בשיא האינתיפאדה השנייה עשיתי עלייה, מתוך הכרה שמקומי עם עמי, גם ברגעים הקשים ביותר שלנו. אז, כשהתעוררה לי ההזדמנות להתמודד למועצת העיר ירושלים, עשיתי זאת בכל ליבי. מאז 2016 יש לי את הזכות לשרת את תושבי ירושלים. עשיתי זאת בשם ולטובת כל אזרחי ירושלים בלב פתוח, בראש פתוח והרבה עבודה קשה.
היום אני מכריזה על מועמדותי לפריימריז של הליכוד.

אני עושה זאת מתוך תחושת אחריות חזקה למדינה שלי ולעם שלי. כחברת כנסת אני מתכוונת להמשיך את העבודה שהייתי מעורבת בה בירושלים ובעיקר- להביא את הניסיון שלי וכל מה שלמדתי לאורך השנים.
אמשיך לפעול לפיתוח כלכלי וליצירת הזדמנויות תעסוקה טובות יותר לכולם, לסייע לנשים להגיע גבוה מתמיד ולעזור לעסקים קטנים לשגשג. בנוסף, אמשיך לעסוק בהסברה למען ישראל, להבטיח שתומכי ישראל יישארו מחויבים אלינו ואלחם נגד שונאי ישראל באשר הם. כולי תקווה שאהיה לכם קול חשוב זה, הן בבמה הארצית והן בבמה העולמית, כפי שעשיתי עד כה כמשנה לראש עיריית ירושלים.
כמו כן, אני רואה חשיבות גדולה בהסכמי אברהם, ואמשיך לעבוד לקידומם, על מנת לספק שגשוג לעסקים ישראלים וליצור קשרים עמוקים יותר עם שכנינו וחברינו באזור.
בתור עולה בעצמי, במיוחד קרובה לליבי קליטת עולים. אני רגישה במיוחד לתחושת ה”אאוטסיידר” ואפעל רבות לשיפור קליטת העולים בארץ על מנת שירגישו חלק ממדינת ישראל, כפי שאני מרגישה חלק ממנה- כל יום וכל שעה. אפעל לייצג את קולם והאינטרסים שלהם.
הליכוד הוא הבית שלי.
זוהי מפלגה שמייצגת דמוקרטיה, גיוון, זהות יהודית, חופש כלכלי וגאווה לאומית. כל הערכים שהכי יקרים לי ושאני פועלת לקיים בכל יום.
יהיו אלה הכבוד והזכות הגדולים ביותר להביא איתי את כל הניסיון והמיומנות הללו לליכוד ולכנסת ולשרת את כל עמנו ברחבי הארץ.
אני מבקשת, בענווה, את תמיכתכם ואת הצבעתכם כדי שאוכל להיות הקול שלכם.

קרדיט תמונה ראשית: רועי טוכבנד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הושק ספרו החדש פעיל הליכוד עו”ד דן אילוז

אריאל אילוז

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ביקנעם עילית למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

ערוצי התרעלה OUT ערוצי המחנה הלאומי IN

אריק זיו ויזר

חוג פריימריז בחוות הנדיב

מערכת ליכודניק

סניף הליכוד ביקנעם אירח את ח”כ ניר ברקת

דניאל נחמיה

Hoy comenzó en Israel la campaña de vacunación contra el coronavirus

Daniel Nehemia
דילוג לתוכן