20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
בארץ כללי

ערוצי התרעלה OUT ערוצי המחנה הלאומי IN

 

שלום לכם, חבר’ה! אני חייב לספר לכם משהו שעובר לי בראש בזמן האחרון. זה עלינו, תומכי המחנה הלאומי הטובים, ועל אלה שאנחנו בוחרים שייצגו אותנו. אתם מבינים, הדבר המצחיק הוא שאנחנו, התומכים, מתגלים כחדים יותר מהאנשים שבחרנו להוביל אותנו.

 

דמיינו את זה. יש לך ערוץ טלוויזיה כל כך מוטה, שהוא יכול להתהפך! זה לא בדיוק סוד, נכון? ובכל זאת, נראה שנבחרי הציבור שלנו לא מקבלים מספיק מזה! הם שם, מתראיינים, כל הזמן. הייתם חושבים שהם כבר היו לומדים לדבוק בערוצים שבאמת מייצגים את העמדות שלנו – כמו גלי ישראל או ערוץ 14. לעזאזל, אפילו אולפן שישי של גדי טאוב ואתר מידה עושים עבודה טובה יותר!

 

אבל כאן זה מתחיל להיות מעניין. אנחנו התומכים? אנחנו לא נופלים בזה. אנחנו לא קונים את מה שהערוצים המוטים האלה מוכרים. במקום זאת, אנחנו מראים להם מה אנחנו חושבים על התוכן המוטה שלהם בדרך הטובה ביותר שאנחנו יודעים – עם השלטים שלנו! נכון, חבר’ה, אנחנו מחרימים את הערוצים האלה, ואנחנו עושים את זה בסטייל.

 

אבל רגע, מה עם נבחרי הציבור שלנו? ובכן, הם עדיין משחקים פוטסי עם הערוצים המוטים האלה. זה כמו לצפות בסרט גרוע שבו אתה צועק על הדמויות לא לפתוח את הדלת המצמררת, אבל הן עושות את זה בכל זאת!

 

עכשיו, הנה שאלה שהטרידה אותי. אם אנחנו, התומכים, יכולים להבין את זה, למה נבחרי הציבור שלנו לא יכולים לעשות את אותו הדבר? אחרי הכל, זה לא מדע טילים. זה לעמוד על מה שנכון ולא לתת זמן אוויר למי שפועל נגדנו. 

 

אבל בואו לא נקבל כאן את כל האבדון והקדרות. יש בטנה כסופה לענן הזה. אתם מבינים, בזמן שנבחרי הציבור שלנו אולי מפילים את הכדור, אנחנו, התומכים, מראים את הצבעים האמיתיים שלנו. אנחנו נשארים נאמנים לערוצי המחנה הלאומי. אנחנו מראים לעולם שלא נושפע מתוכן מוטה. אנחנו משמיעים את קולנו, בקול רם וברור.

 

אז הנה לנו, תומכי המחנה הלאומי. מי ייתן ונמשיך להראות את חוכמתנו ונאמנותנו. ואנחנו מקווים שנבחרי הציבור שלנו סוף סוף ידביקו אותנו. כי בסופו של יום, לא מדובר רק בניצחון בבחירות. זה לעמוד על מה שאנחנו מאמינים בו, לא משנה מה. וזה, ידידיי, משהו שכולנו צריכים להתגאות בו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הוכרע: שיקלי יוכל לרוץ בליכוד

מערכת ליכודניק

ליכודניקיות לעזרתה של רחלי יוקד

אריק זיו ויזר

זה הארגון שמאיים על חייה טלי גוטליב ומשפחתה:

רועי אזולאי

הקפלנסטים הפסידו בקיבוצים

הרויזיוניסט

מזל טוב נדב עמרמי

עינר אביב

היום בר מצווה!

דודו חיים
דילוג לתוכן