20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
כללי

סניף הליכוד ביקנעם אירח את ח”כ ניר ברקת

חבר הכנסת ניר ברקת (הליכוד) התארח בחוג בית מצומצם ביקנעם עם פעילי ליכוד מהסניף המקומי, כחלק מההיערכות לקראת הבחירות לכנסת. המפגש התקיים בהתאם להנחיות התו הסגול, בגינת ביתו של חבר הסניף עו”ס אבי נחמני, כשהמשתתפים עוטים מסכות וכולם חוסנו כבר בפעם השנייה.

במהלך הפגישה שיתף ברקת את הנוכחים, במאמצים של ראש הממשלה בנימין נתניהו במבצע החיסונים והמאבק העיקש בנגיף קורונה. עוד אמר ברקת כי הוא פועל לסיוע העסקים שנפגעו מהמשבר וקרא לכולם להתחסן כחלק מחזרה לשגרה לאחר הסגר.

ביחס לבחירות המתקרבות אמר חבר הכנסת כי הוא מקווה שהליכוד יצליח להרכיב ממשלת ימין של 61 ח”כים אך לדבריו זה תלוי מאוד ביציאה לקלפי של מצביעי ליכוד. “אני קורא למצביעי הליכוד ביקנעם לצאת ביום הבחירות ולהצביע ‘מח”ל’ בקלפי, רק כך נוכל לנצח”, אמר ברקת.

ראשי סניף הליכוד ביקנעם סולי בסוס ויוסי כהן בירכו על הגעתו של חבר הכנסת ברקת ליקנעם ואמרו: “שמחנו מאוד לארח את חבר הכנסת ברקת אצלנו בעיר. יש לנו עבודה רבה בסניף לקראת וביום הבחירות. ניר נתן לנו חיזוק ועידוד ואנו מאמינים שכמו בפעמים הקודמות, גם הפעם נצליח להביא את כל מצביעי הליכוד לקלפי. בנוסף אנו קוראים לכל מצביעי הליכוד לבוא ולהתפקד לליכוד ולהיות חלק מפעילות הסניף והצלחת הליכוד. רק באמצעות התפקדות אפשר להשפיע באמת”.

תמונות: סניף הליכוד יקנעם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי עומד מאחורי הקמפיין נגד יוסי כהן?

דניאל נחמיה

פרשת נוח – בעוון הגזל בא המבול

אלי כהן

כנס הליכוד ביפו

עינר אביב

לא נבחרת לא בוחרת

אלי חזן

פרשת חיי שרה

אריק זיו ויזר

ברקת מציג: מעל 50 חתימות לדיון בנושא קונסוליה אמריקאית לפלשתינים בירושלים

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן