18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

פגישת רה״מ לשעבר נתניהו עם הנשיא ביידן

ראש הממשלה לשעבר נתניהו בהצהרה לתקשורת לאחר פגישתו עם הנשיא ביידן:

הייתה לי עכשיו פגישה חמה, מצויינת, עם נשיא ארה”ב ג’ו ביידן.

הודיתי לו על הידידות העמוקה האישית בינינו ועל מחוייבותו האיתנה באמת למדינת ישראל, וגם על העובדה שכאשר ביקשתי את התוספת לכיפת ברזל במהלך המבצע האחרון בעזה הוא השלים את המשימה ועשה זאת. זה לא היה קל.

הוא תמך בנו בהרבה דברים לאורך השנים. אנחנו ידידים כארבעים שנה, אבל כדי להבטיח את ארבעים השנה הבאות אנחנו חייבים לטפל באיום האירני. אנחנו צריכים דבר אחד, ואמרתי לו את זה: לא די בסנקציות כלכליות ואפילו לא בהתארגנות הגנתית צבאית נגד איראן, יש צורך באופציה צבאית התקפית על איראן. אני חושב שההסכם גרוע, אמרתי לו את זה, אבל אני חושב שבלי אופציה צבאית אמינה אי אפשר להרתיע את איראן.

זאת העמדה שלי, זאת המחוייבות שלי, ואני מאוד מקווה שזוהי גם העמדה האמריקנית. ביידן אמר שהוא מסכים עם הדברים ושמחתי לשמוע זאת. זה מה שאעשה אם וכאשר אחזור למשרד ראש הממשלה.
בכל מקרה הפגישה הייתה טובה וידידותית. העלינו כמה זכרונות, אבל דיברנו בעיקר על המערך העולמי והאתגרים שעומדים בפני ארצות הברית וישראל״.

צילום: רענן כהן //



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בצפת

אריק זיו ויזר

סוכם: יוקם כבל חשמלי שיעבור בין ישראל לקפריסין

רועי אזולאי

ארז תדמור מתמודד בפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

כשליבנת הייתה היידי מוזס

עובד קראוס

שנה טובה לראש הממשלה ולרעייתו

עינר אביב

פאשניסט לחגים: בשמלה סגולה ושתי גבירות

חמוטל זיו
דילוג לתוכן