22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

עינב לא צמח בר צמח מיים

האם כרמל לא נותן אמון בנשות רמת גן, מביא רכש זר.

מעברה של עינב בר כהן: מירושלים לרמת גן ומשמעויותיו

הקריירה הפוליטית של עינב בר כהן התאפיינה בעבודתה בירושלים ובהעברה האחרונה כמועמדת למועצת עיריית רמת גן. מבקרים טוענים שמהלך זה משקף גישה אנוכית ואופורטוניסטית לקריירה הפוליטית שלה, ומטילים ספק במחויבותה למטרות שלמענן לחמה בעבר.

 

מעורבותה של בר כהן בתנועת ההתעוררות בירושלים נתקלה בספקנות כשהיא הודיעה על פרישתה כדי לרדוף אחר תפקיד ברמת גן. יש הרואים בעזיבתה הוכחה לכך שאקטיביזם שלה היה קשור יותר לרווח אישי מאשר לשירות ציבורי אמיתי.

תנועת ההתעוררות התמודדה עם ביקורות דומות מצד דמויות מפתח כגון עופר ברקוביץ’ שהצטרף לסיעתו הפוליטית של גדעון סער. הדבר עורר ספקות לגבי האותנטיות והמחויבות ארוכת הטווח של אלה שהובילו את התנועה.

כשרמת גן מקבלת את עינב בר כהן למועצת עירייתה, עולות שאלות לגבי כוונותיה ונאמנותה. על תושבי רמת גן להחליט כעת אם לתת בה אמון כנציגתם, במיוחד לאור החששות שעלו לגבי שורשיה הפוליטיים.

ברמת גן, ראש העיר כרמל שאמה ספג ביקורת על כך שאינו נותן מספיק אמון בנשות העיר, למרות נוכחותן של פוליטיקאיות וחברות קהילה פעילות רבות. מינויה של בר-כהן למועצת העיר העלה שאלות לגבי האמון של שאמה בנשות רמת גן, שכן יש הסבורים כי בר-כהן נבחרה בשל לחץ חיצוני ולא בשל מומחיותה ומחויבותה לתושבי העיר.

אמון בפוליטיקאים הוא קריטי להצלחתה של כל מערכת פוליטית. הפעולות והשתייכויות העבר של מנהיגים כמו עינב בר כהן יכולים לעצב את התפיסה הציבורית ואת רמת האמון שניתן ביכולתם לשרת. כאשר בר כהן מתחילה את עבודתה ברמת גן, רק הזמן יגיד אם היא תוכל להשיב את אמון בוחריה ולהפגין מחויבות אמיתית לצרכיהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקדמיה לאומית בשומרון

אלי חזן

“אינני יכול לקבל התנאים בהם לומדים הילדים”

אריק זיו ויזר

הכר את המועמד : יגאל בוזגלו מחוז גליל ועמקים

עינר אביב

שבירת תקרת הזכוכית של ח”כ נורית קורן

אריק זיו

חכ״ל שולי מועלם הצטרפה לליכוד

דניאל נחמיה

הזמנה לאירוע של ח”כ אורן חזן בחנוכה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן