23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

הכר את המועמד : יגאל בוזגלו מחוז גליל ועמקים

שמים את הפריפריה במרכז!
שלום חברים יקרים שלי,
אני יגאל בוזגלו מקריית שמונה. בוגר תואר ראשון במכללת תל חי ותואר שני מאוניברסיטת תל אביב.
לומד משפטים עריכת דין
שנה ב'.

הנני אב לשלושה ילדים מקסימים אורי גאיה ונבו.

המשפחה שלי השתקעה בקריית שמונה, מתוך אמונה בעוצמתה של העיר, ואהבה לתושבים ולמשפחה.

נולדתי בקריית שמונה, להוריי רפאל ז"ל וסימה בוזגלו שתבל"א. יחד הם גידלו  שישה ילדים לתפארת. אני החמישי מבין ששת ילדים.

אבי ז"ל  היה מראשוני הצלמים בקריית שמונה ובגליל, אני שהייתי יד ימינו עוד מילדות, זכיתי לתעד ולצלם בצוותא עימו חלק נכבד מתושבי העיר ברגעים היפים ובשמחות שלהם.

גדלתי בדירה צנועה בקריית שמונה, יש לי זיכרונות רבים וטובים מתקופה זו, במיוחד מן הפעילות במתנ"ס המקומי בחוגים יחד עם ילדי השכונה.
למדתי בבית הספר היסודי יאנוש 'קורצ'אק והמשכתי את לימודיי בבית הספר התיכון דנציגר במגמת חינוך גופני.

את שירותי הצבאי ביצעתי במסגרת חיל הקשר, בקו סגול, גזרה מערבית (אוגדת בירנית וחטיבה 300), וגם בבסיס עמיעד ימ"ח. סיימתי את השירות בדרגת סמל ראשון.

לאחר הצבא, התמסרתי למשפחה והתרכזתי בפרנסת המשפחה.

התמקדתי וניהלתי את העסק המשפחתי המצליח שאבי ואימי ייסדו בחנות הצילום במרכז המסחרי של קריית שמונה, וכך למדתי את מלאכת הצילום, בצורה מקצועית. חלק חשוב מן העבודה בעיניי, הוא המגע עם האנשים והצורך לשרת אותם במסירות במקצועיות ובאהבה.

התושבים למדו להכיר אותי בזכות עצמי ובזכות השירות והאמינות ששידרתי. מיצבתי את עצמי בתקשורת המקומית, באירועים ביטחוניים, בעבודה למען הקהילה ובדברים שבשגרה.

נכנסתי לחיים הציבורים לאחר שאני וחבריי, צעירים בני העיר, רצינו לתקן ,לשנות, ולהפוך את עירנו למקום איכותי ,בו נוכל להקים בה את בתינו ולהעניק לילדינו איכות חיים.

בשנת 2003 התמודדתי לראשונה למועצת העיר ונבחרתי לייצג את התושבים באמצעות 2 מושבים במועצת העירייה.כך במשך מס' שנים צברתי ניסיון רב וניהלתי מאבקים בלתי מתפשרים בנושאים ציבוריים רבים.

הנני משמש חבר מועצה מזה 14 שנים ברציפות וכיום אני משמש כסגן ראש עיריית קריית שמונה. במהלך כל שנות עבודתי הציבורית כיהנתי בוועדת מכרזים, ועדת תכנון ובנייה, בוועדת הנחות וכיו"ר ועדת ביקורת העירונית במשך 4.5 שנים. בנוסף שימשתי כדירקטור בתאגידים עירוניים שונים: היכל התרבות  והחברה הכלכלית, רשות הניקוז כנרת ואגודת ידידי בה"ח זיו בצפת.

בקדנציה הנוכחית אני משמש כסגן ראש העיר. במסגרת תפקידי אני משמש כאיש הקשר בין הרשות למשרדי הממשלה. מחזיק תיק צעירים ובנוסף אני אחראי מטעם הרשות על יישום התוכנית לגליל ולקריית שמונה מול השרים וחבריי הכנסת ואל מול אנשי המקצוע במשרדי הממשלה.

המשימות שהחלטתי לקדם !

המשימות שהחלטתי לקדם במהלך עבודתי הציבורית הם:
1. הבאת משאבים לרשות, פשרת קרקעות לצעירים והאפשרות  להגדיל את מספר התושבים בעיר.

2.קריית שמונה צריכה לקחת הובלה אזורית, כעיר מחוז של הגליל וכן לבסס את הגליל והצפון כמרחב שיש בו תעסוקת היי טק ולו טק וכן תעשייה כבדה, תחבורה ציבורית ורפואה מתקדמים.

חשוב לי לומר כי אני נמצא בקשר שוטף עם התושבים וטיפול פרטני בבעיות של אוכלוסיות מוחלשות ברחבי המדינה .

אמשיך לחזק את הקשר עם התושבים. תודעת השירות של עובדי הציבור חשובה לי, ואני אקדיש לכך תשומת לב רבה.

במקביל לפעילות המקומית, אני קשור עם ההנהגה הארצית של הליכוד ועומד עימה בקשר רצוף. ראש העיר הטיל עלי לרכז מאמץ בגיוס משאבים ותקציבים לטובת העיר ולהיות כאמור החוט המקשר בין הממשלה והכנסת אל מול העירייה  ואני מקווה שנוכל לבסס תקציבים לקריית שמונה.

תושבי קריית שמונה ואנשי הצפון הם מקור הכוח שלי. אני מקווה שיחד נקדם את העיר, הגליל והצפון כולו למקום עתיר ידע ותעסוקה, ונהפוך את האזור למקום מצליח ומלא עשייה.

המוטו שלי הוא לא להמתין שיהיה טוב אלא לעשות שיהיה טוב!!!

אני מאמין שיחד עימי תנועת הליכוד תגדל ויותר אנשים יבינו כי הליכוד זה העם. הליכוד זה הבית של כולם.

אני רואה חשיבות רבה לבחירת נציג לכנסת מאזור הגליל המזרחי כי רק כך נוכל לשנות את סדרי העדיפויות ולהעניק לחבל ארץ מיוחד זה את מה שבאמת מגיע לו.  אין לי ספק שבחירה בי כנציג הצפון לכנסת היא בראש ובראשונה הבעת אמון בקריית שמונה ואמירה ברורה של תנועת הליכוד על חשיבותה של קריית שמונה ועל ההבנה שחיזוק הפריפריה היא משימה לאומית.

 

בברכה יגאל בוזגלו סגן ראש העיר

 

מתמודד לכנסת ה 21 במשבצת גליל עמקים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"זה לא עניין של כסף"

מורן שמואלוף

פרשת צו: מה בין ישראל לעמים

אלי כהן

השקר כנגד נתניהו מסרב למות

אלי חזן

סיור מפתיע בשומרון של חברת הנהלת ג'יי סטריט ושלום עכשיו ארה"ב

אלי חזן

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

אויר נקי כתוצאה ממשילות

חיים פוזן
דילוג לתוכן