22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

סגן השר אקוניס: “תומך בברית הזוגיות לחד-מיניים”

תמיכה נוספת בקהילת הלהט”ב. סגן השר אופיר אקוניס (הליכוד ביתנו) הצהיר כי יתמוך בהצעת חוק ברית הזוגיות לבני אותו המין.
בראיון עמו בתוכנית “מה בוער” בגלי צה”ל, הוסיף ח”כ אקוניס ש”לצד השמירה על ערכי היהדות אנחנו צריכים להתקדם ולהיות ליברלים, אני בא מהתנועה הלאומית הליברלית ואנחנו צריכים לשמור על ערכיה”.  

יו”ר גאווה בליכוד, ד”ר אוון כהן, מסר ש”אנו שמחים על תמיכתו של סגן השר אופיר אקוניס בברית הזוגיות לחד מיניים וגאים על קול נוסף בממשלה שתומך במטרות הקהילה הלהט”בית. אנו מקווים כי אכן ממשלה זו תקדם מטרות אלה בצורה הטובה והראויה ביותר, משהוסרו הכבלים הקואליציוניים של המפלגות החרדיות. הקהילה הגאה, כמו שאר הישראלים, מורכבת ברובה המוחלט מציבור ציוני ולאומי אשר תמך במפלגות הקואליציה בבחירות – והגיע הזמן לפעול לטובת אותו ציבור”.

לאורך השנה וחצי האחרונות, מאז הוקמה “גאווה בליכוד”, תמך ח”כ אקוניס בפעילותה וביוזמותיה. הוא היה בין הראשונים לברך על הקמתה, נפגש עם חברי הקבוצה מספר פעמים והשתתף באירועים שאורגנו על ידה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קיר הברזל נגד הסרבנות

אריק זיו ויזר

מדינת ישראל 2012 : ההתעללות במפוני גוש קטיף נמשכת

אלי חזן

נאום סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס, באזכרה לחללי אלטלנה.

אריק זיו ויזר

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה

חיכינו וחיכינו לכתוב את פוסט התודה למשה איפרגן !

דפנה פלר

“אינני יכול לקבל התנאים בהם לומדים הילדים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן