22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

נר שביעי עם חברי פרלמנט מאירופה במוזיאון גוש קטיף

“ההתנתקות הייתה טעות אסטרטגית שהעניקה ניצחון לאסלאם. חייבים להמשיך הבניה ביו”ש”

חברי פרלמנטים מכל רחבי אירופה, ביניהם ראשי אופוזיציה בכירים וראשי מפלגות שמשפיעים רבות על הלך הרוח באירופה, ביקרו במוזיאון גוש קטיף בירושלים כדי ללמוד על השפעות הטרור האסלאמי על מדינת ישראל. סגן השר איוב קרא היה אורח הכבוד עם המשלחת והדליקו יחד את חנוכיית הפצמ”רים במוזיאון גוש קטיף.
חברי הפרלמנט האירופי היו מרוגשים מאד ואמרו כי הוכח שההתנתקות הייתה טעות אסטרטגית חמורה, שהעניקה ניצחון לאסלאם בכל העולם. מר רנה סטדקביץ יו”ר מפלגת החופש בברלין, אמר בנאומו: “ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל, על היהודים לבנות ולהבנות בכל רחבי הארץ ובפרט ביהודה ושומרון, הויתורים אינם מביאים לשלום אלא להגברת הטרור”. הוא סיפר שהמשלחת ביקרה ביו”ש, והם ראו בעיניהם איך שכל המדינה פרוסה מתחת להרי השומרון, מה שמהווה איום קיומי במידה שתהיה נסיגה משם.
סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא, קרא להדק את הקשרים עם הכוחות החדשים באירופה שיש להם אינטרסים משותפים עם העם היהודי ומדינת ישראל. “היום מבינים באירופה את מה שזעקנו עשרות שנים. יש לשתף פעולה כדי להציל את מדינת ישראל מידי אויביה המרים” כך אמר סגן השר והוסיף: ” הכיבוש השקט שעובר על אירופה בידי קבוצות רדיקאליות יכולה להמיט אסון על העולם כולו, שהרי היום אנו רואים איך מתוך אירופה מגיע סיוע לחמאס ולחיזבאללה, ורק שיתוף פעולה יכול לעצור את הסכנה של הג’יהאד העולמי”
כאות הזדהות עם העם היהודי וחג החנוכה, הדליקו סגן השר קרא ונציגי המשלחת נר בחנוכיית הפצמ”רים הבנויה מחלקי פצצות מרגמה שנפלו על גוש קטיף. את החנוכייה בנה קצין הביטחון רס”ן גדעון ריבלין הי”ד שנהרג חודשים ספורים לפני הגירוש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פעילים מרכזיים מאור יהודה במפגש עם השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

נעמת למען זכויות האישה

אלי חזן

במימונה של קטי ואשר שיטרית

אריק זיו ויזר

עמלק, חרבות ברזל ומה שביניהם

אבי נחמני

84% מהליכודניקים- נגד המשך ההקפאה

אריק זיו ויזר

דרום קרולינה עם השומרון – הסנאטור הבכיר אלן קלמונס סייר במקום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן