22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

פעילים מרכזיים מאור יהודה במפגש עם השר יוסי פלד

השר פלד ממשיך להתחבר לשטח הליכודי לקראת הבחירות הבאות. הגיע למקום המקובל באור יהודה – איציק דדוש

המפגש התקיים אמש בביתו של איציק דדוש ולא בבית אימו הידוע כמקום מפגש המוני לעריכת הכנסים. בכנס השתתפו חברי ליכוד פעילים מכל הזרמים . בפתח דבריו הודיע דדוש שזאת הפעם השנייה שהוא מארח שר שהוא ח"כ או מועמד לח"כ בביתו וזאת כדי לא לחשוף את בני משפחתו יותר מידי לפעילותו הפוליטית. כידוע, כל הפעילויות הקשורות לכנסת ולליכוד נערכות בבית אימו של דדוש הידוע כבית החם של הליכוד מזה שנים רבות. דדוש הוסיף שיצחק מרדכי היה הראשון שערך מפגש בביתו ולאחר מכן הוא נבחר לשר הביטחון והוא שמח להזמין את השר יוסי פלד וזאת משום שהוא מעריך ומוכיר את השר פלד עוד כשהיה מפקד אוגדה ואלוף בצה"ל.

במפגש אינטימי בן שעתיים וחצי  שהיה מאוד מעניין  השתתפו חברי מרכז ופעילים מרכזיים מקרב נכי צה"ל, יו"ר וועדי הורים, נציגים מהמועצה הדתית ועוד.

השר העלה את משנתו הביטחונית החברתית והציג את הצלחות הממשלה. החברים העלו שאלות ורעיונות אך עיקר העניין במפגש היה דאגה לזוגות הצעירים בארץ שלא מסוגלים לרכוש בית. על כך השיב השר שהמדינה חייבת להפשיר קרקעות חינם או במחיר מאוד מוזל לזוגות צעירים שנשואים עד 10 שנים וזאת להם הרכישה הראשונה לדירה.

בתמונה

מימין: איציק דדוש השר יוסי פלד, שאול אהרון, אפי מועלם,עו"ד אורן ג'רבי,משה זיגדון,המהנדס אל"מ במילואים ניסים עזרא,יצחק זנזורי

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לע"מ מציגה : השואה כאמצעי למידה לכתבים הזרים

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

השרים יעלון ואהרונוביץ: החקלאות וההתיישבות בגליל הן לא רק כרמים ומטעים אלא גם נכס אסטרטגי – וצריך להגן עליו

אריק זיו ויזר

ועדת חוץ ובטחון תחקור החרמת משאית בשומרון: "הקפאות פרטיות של ברק"

אריק זיו ויזר

טענה קשה : "ידיעות אחרונות מנהל מערכת הסתה כנגד ההתיישבות" מאת:אלי חזן

אריק זיו ויזר

מסין בברכה

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן