20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

ניצחון ענק לימין בעיר רחובות: מתן דיל נבחר לרשות העיר

הלילה (ב׳) המועמד מתן דיל (41) ניצח בסיבוב השני של הבחירות לרשויות המוניציפליות את המועמד מטעם יש עתיד זהר בלום עם 60% מהקולות. זאת, לאחר שבסיבוב הראשון חסר לו אחוז אחד בלבד על מנת להיבחר לראשות העיר ואילץ אותו ללכת לסיבוב השני עם זהר בלום.

ניצחון זה הגיע למרות שכוח קפלן הפעילו נגדו את כל כובד משקלם והשקיעו משאבים רבים במהלך הסיבוב השני לבחירות המוניציפליות ברחובות. עיר שבאופן מסורתי משקפת את המיקרוקוסמוס של החברה הישראלית. מה שאף מהווה רמז לבאות, בשאלת נטיית ליבו של הציבור לקראת הבחירות לאחר אירועי ה-7 באוקטובר.

לפי הפרשן אבי רבינא המעורה בנושא גורמי המחאה היו רגע מלהשתלט על העיר, מה שמעצים את גודל ההישג של הימין בעיר. יש לציין שהישג זה מצטרף להישגים נוספים שנרשמו לימין בסיבוב הראשון. למשל בעיר חולון בה ניצח מועמד הימין שי קינן את ראש העיר המיתולוגי מוטי ששון מטעם המערך. כמו כן, בעיר ערד שבה ניצח יאיר מעיין את ראש העיר המכהן מטעם מפלגת יש עתיד משנת 2015 ניסן בן חמו. 

מתן דיל עו״ד במקצועו ובוגר תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת רייכמן, יחליף בתפקידו את ראש העיר היוצא רחמים מלול (77) לאחר 15 שנות כהונה. נשוי לאפרת ואב לארבעה. בגיל 26 נבחר דיל למועצת העיר והיה חבר המועצה הצעיר ביותר עד אז.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברדוגו קובע : מעמדו הבלתי מעורער של צחי ברוורמן

אריק זיו ויזר

משחק לזכרו של מיכה גולן

הרויזיוניסט

אקוניס מונה לקונסול בניו יורק

רועי אזולאי

ברקת ללא הפסקה

דניאל נחמיה

יו”ר הכנסת, יריב לוין, בביקור בסניף מעלה אדומים

דניאל נחמיה

דרושים סטודנטים לרשות המסים

דילוג לתוכן