19 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
בארץ

נוגשי העבדים וקוטפי הכותנה

בין רמת השרון לצהלה

מרד הטייסים מחזיר אותנו לתמרור אזהרה של יוסי יהושע – הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות. הוא מתריע כי הפערים מתחילים בצבא כאשר  ל – 8200 מגיעים בעיקר אלו מאזורי השמנת ובכך כאשר הם משתחררים מהצבא הם מקבלים את התמורה בשוק האזרחי. הלוחמים הקרביים הם הצווארון הכחול של יוצאי 8200 .

עכשיו, כאשר יש את מרד הטייסים אז אולי ירד האסימון. צה”ל חייב לשנות את  תהליך הגיוס לכל היחידות. בקורס טייס חייבים להיות גם אלה מה פריפריה.  כך גם ב – 8200 .

הטייסים מיחידת הפטישים הפכו להיות יחידת האיזמלים. הם הפכו להיות האיזמל שמקבלים את המכות ע”י אנרכיסטים כמו הברקים, החיותים וכנופיית מפגיני בלפור.

יש מחיר לחופש

מתברר כי כאשר עם ישראל רוצה להשתחרר מעול 15 שופטי העליון ו – 34 טייסי טייסת פטיש עלול להיות פה משבר חוקתי אך גם עלול להיות פה מצב שלא נוכל להילחם מול האויב.

למה ? 

כי במשך עשרות שנים התקבלו להיות טייסים בעלי גוון מסוים. מזכיר לכם שזה בדיוק כמו בית המשפט העליון. הם הגזע העליון נוגשי עבדים ואנחנו קוטפי הכותנה. זה המצב שבו אנחנו נמצאים ואנו מנסים להשתחרר מהרסן שהם הניחו על הפה שלנו. במשך שנים הפגנו ברחובות. אנשינו נעצרו על הסתה. אנחנו נרמסו ע”י המשטרה לא שסגרנו ציר כאשר עמדנו על מדרכה, אנחנו הבנו כי הדמוקרטיה נמצאת בקלפי. הלכנו פעם אחר פעם עד שניצחנו.

עכשיו הם ירדו לרחובות. אלא שלהם מותר לקרוא לרצח, להם מותר לחסום צירים, להם מותר לסרב פקודה.

ומסבירים לנו בגלל שהם טייסים בטייסת מיוחדת.

ומה יקרה כאשר נבוא לחוקק חוק שהם לא ירצו אז הם יטוסו מעל הכנסת לאיים על חברי הכנסת.

על מה אנחנו נלחמים? על מדינת של רק טייסים.

אנו חיים במדינה דמוקרטית ומה יקרה כאשר השלטון יתחלף ואז יקומו בכל הצבא ויקראו לסרב פקודה. מה אז תגידו?

מי שמעודד את התופעה שיתכונן ליום שהוא יהיה בשלטון..



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברוכין – ישוב מוכר בישראל

אלי חזן

לע”מ מציגה : השואה כאמצעי למידה לכתבים הזרים

כך שינתה ח”כ קורן את הסטטוס של ילדי תימן החטופים

אריק זיו ויזר

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

רועי אזולאי

מנדי ספדי מזהיר מחזרה לעידן הפיגועים

אלי חזן
דילוג לתוכן