21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מפגש פעילי הפורום הלאומי עם ח”כ חוטובלי.

ביום ה’ 24.12 נערך בביתו של יוסי שחר, פעיל מרכזי מקרית אתא מפגש פעילים תומכי ההתישבות בנושא ההתנגדות לתוכנית ההקפאה. השתתפו כחמישים פעילי ליכוד וחברי מרכז מחיפה, נשר, קרית ים, מוצקין, שמואל, ביאליק ואתא. מעכו , כרמיאל ומשגב. הפעילים העלו בעיות בנוגע למדיניות הממשלה ביהודה ושומרון, בנושאי א”י והתיישבות, תקפו בחריפות את התנערות הממשלה מהתחיבויותיה להתישבות ערב הבחירות. הציגו, מיידע אישי, את בעיית חוסר הגיבוי לחיילי צה”ל במחסומים כנגד ההתנכלויות של “נשות ווטש”, והתריעו כנגד כניעה טוטאלית לדרישות החמאס תמורת שחרורו של גלעד שליט.
שירן שבתאי שאל: “בידי מכתבי הבטחה של שרים בכירים לתמוך בחיזוק ההתישבות ובחזרה לצפון השומרון, איפה ההבטחות ואיפה המציאות?”
ח”כ חוטובלי ענתה לשאלות הפעילים והדגישה שלושה עניינים מרכזיים:
ראשית, אין מה להתנצל מול טענות השמאל ולהיגרר לעמדתו לגבי “השטחים”. יש צורך בחקיקה שתכיל את החוק הישראלי על ישראלים תושבי יהודה ושומרון החיים היום תחת משטר צבאי למרות היותם אזרחים משלמי מיסים ומשרתים בצה”ל. הצעת חוק כזו הוגשה כבר והיא ממתינה לאישור וועדת השרים לענייני חקיקה.
שנית, יש להוציא את צה”ל ממערכת הפינויים. עימותים של צה”ל כנגד אזרחים מנוגדים לייעודו ופוגעים , קודם כל, בחיילים עצמם.
בנושא ה”הקפאה” חובה שהשטח בליכוד ישמיע את קולו, שדעתם של הפעילים תשמע ותגיע לאוזני כל השרים והח”כים בליכוד, אם במפגשים דומים, אם במכתבים. תיתן גיבוי לחברי הכנסת האמונים על ערכי הליכוד ותפעיל לחצים כנגד אותם שרים וח”כים המעדיפים להשתקע בלשכותיהם ולהתעלם מן המציאות בשטח.
סכם: שירן שבתאי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות בחירות בסניף הוד השרון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

רק הליכוד לא בא.

אריק זיו ויזר

מזל טוב לאבי הורביץ

אריק זיו ויזר

הזמנה לכנס פתיחת הקמפיין של הקבוצה הצפונית

אריק זיו ויזר

חסרים מחבלים מוכשרים /מאת:איילת שקד

אריק זיו ויזר

כנס פעילי הפורום הלאומי בליכוד בקרית אתא עם ח”כ דני דנון. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן