18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הזמנה לכנס פתיחת הקמפיין של הקבוצה הצפונית

אחד אחרי השני יוצאים סניפי הליכוד לקמפיין בחירות. בשבוע הבא: כנס פתיחת הקמפיין מיוזמתם של הקבוצה הצפונית בליכוד. הפרטים בפנים

 

הקבוצה הצפונית וצעירי הליכוד חיפה, מתכבדים להזמינכם לכנס הרשמי של פתיחת הקמפיין של מטה הצעירים בצפון שיתקיים בתאריך ה- 26 לינואר  ברחוב קפלן 8 בקריית ים. מבין האורחים שכבר אישרו הגעתם ניתן למנות את יו”ר צעירי הליכוד, דוד שאין, יו”ר נשיאות הצעירים, אריאל קלנר, ממלא מקומו אבי קורקוס, רכז ארצי במטה הצעירים עומרי אקוניס, מנהל מטה הצעירים דור בן דוד, נציגות מפורום הנשים הצעירות בליכוד, סטודנטים מתאי לביא גלעד השונים ביניהם גם יו”ר התא בחיפה, גל מרום וחברים נוספים מכל הארץ.

 

הכנס מתקיים ביוזמתם של חברי “הקבוצה הצפונית” ומטה הבחירות במטרה לגייס את הצעירים בצפון לטובת מסע הבחירות אשר יגיע לסופו ביום הבחירות הכלליות לכנסת העשרים ב-17 למארס. פליקס קוריטני,  מהדמויות הבולטות “בצעירי הליכוד הקבוצה הצפונית”, אמר “היום אנו נמצאים בשעה גורלית לעתיד ישראל. לפיו, היריבים הפוליטיים העיקריים של הליכוד ממחנה השמאל הם  אינם דמויות ציוניות שטובת ישראל ניצבת לנגד עיניהם. מולנו ניצבים אנטי-ציונים מובהקים, אשר לקחו על עצמם בגאווה את הובלת המאבק להרס המדינה היהודית. היום חשוב יותר מתמיד לגלות אחראיות ולשים בצד את המחלוקות מבית ולהוביל לניצחון משכנע שיבטיח את שלטון הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו, בכדי שלא נצטער ביום שאחרי ונאלץ להתמודד עם מציאות חדשה ונוראית שתאיים על שלמותה של ארץ ישראל.”


קוריטני הוסיף ואמר כי “המסר זה המסר שמוביל את חברי “הקבוצה הצפונית” וחייב לחלחל לציבור הרחב. האחריות לעתידנו כאזרחים במדינה מתוקנת אשר דואגת לבטחונם של כל אזרחי ישראל באשר הם יהודים, דרוזים, מוסלמים או נוצרים, נמצאת בסכנה ממשית. את דבריו סיים קוריטני בתזכורת לפעם האחרונה שממשלת שמאל, שהייתה הרבה פחות קיצונית מהמתמודדים הנוכחיים, שלטה בישראל, קבלנו ישות קיצונית בעזה ויהודה ושומרון ויותר מ 1500 אזרחים שילמו בחייהם. על כן כולנו חייבים לחזק את הליכוד ולעשות הכל בכדי שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, למען משפחותינו ועתידנו.”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החגיגה של גילה- כתב וצילם דודו חיים

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בת ים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מפגש ראשי סניפים בטירת כרמל

אלי חזן

ירושלים-אני נשבע!

אריק זיו ויזר

כשלימור פגשה את ברו

אריק זיו ויזר

שסרקוזי ישמור על קרלה – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן