23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מפגש צעירים עם השר בוגי יעלון – 27.12.09

ביום ראשון האחרון ה 27.12.09 התקיים במצודת זאב מפגש גדול ומרשים עם משנה לראש הממשלה השר משה בוגי יעלון ובין צעירים ופעילים רבים מקרב צעירי ומתפקדי הליכוד . המפגש אורגן ע”י עדי ברוך , איתן בכר , עומרי אקוניס ואיתמר דוננפלד . המפגש מהווה המשך ישיר לרצף של פעילויות המקיימות בחודשים האחרונים , מתוך כוונה ורצון להחזיר את פעילות הצעירים למרכז העשייה המפלגתית .

האירוע נפתח בדברי מארגני הערב ולאחר מכן עלה המשנה לראש הממשלה לשאת את נאומו .
השר יעלון דיבר במשך כשעה על הנושאים האקטואליים הנמצאים על סדר היום כגון : מניעים להחלטת הממשלה בכל האמור להקפאת הבנייה ביהודה ושומרון , המו”מ עם הפלסטינאים ונאום בר אילן , עסקת שחרורו של גלעד שליט – שאלת המחיר וכן המהלכים הפוליטיים האחרונים .
קומה 14 הייתה מלאה עד אפס מקום . הקהל אשר הגיע לאירוע בהמוניו האזין בקשב רב לדברי השר והגיב בהתלהבות רבה על חלקים רבים במהלך הנאום .
לאחר סיום דבריו התקיים דיון עם קהל הנוכחים ועלו שאלות רבות מצידם של צעירי הליכוד על נאומו וכן על נושאים נוספים הנמצאים על הסדר היום הציבורי .
עומרי אקוניס , אחד מיוזמי האירוע ציין כי בתקופה האחרונה מתרחש תהליך התעוררות רציף ומשמעותי בקרב הצעירים , אנו עדים לרצף של פעילויות החל ממפגשי Debate , הקמת תאי סטודנטים של הליכוד , הפגנת התמיכה של הצעירים בחיילי צה”ל וכלה באירוע זה .
עוד ציין עומרי כי העשייה תגבר בתקופה הקרובה וקרא לכולם לקחת חלק בפעילויות הבאות מתוך אחדות ושיתוף פעולה בתנועה .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הלביאים של האוניברסיטה העברית מדברים כלכלה

אריק זיו ויזר

תא לביא בכנס עם בני בגין

אריק זיו ויזר

צעירים לוקחים אחריות עלו להר הבית

אלי חזן

ההתמודדות בצעירים עולה מדרגה

אלי חזן

מבט על הבחירות בצ’כיה

אריק זיו ויזר

לאחר 15 שנים יש בכיר בהתאחדות הסטודנטים מהליכוד !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן