25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מסדר ז’בוטינסקי : “יש לתת מענה למשבר ברוח ז’בוטינסקי”

בעקבות המחאה סבורים במסדר ז’בוטינסקי כי מחאת האוהלים מבטאת מצוקה קשה אבל קוראים לא להסית כנגד הממשלה, המתיישבים ביו”ש והחרדים

במסדר ז’בוטינסקי קשובים היטב למחאה ולמצוקה העולה מהעם. יש לזכור כי רבים מרעי ורעות המסדר הינם תושבי תל אביב אשר ערים למתרחש סביבם.

 

בהודעה שפרסמה השבוע הנהלת המסדר היא ביקשה להבהיר כי “מחאת האוהלים מבטאת תחושת מצוקה אמיתית של חלקים נרחבים בציבור, שנוצרה כתוצאה ממחדלי ממשלות ישראל במשך עשרות שנים”.

 

המסדר קורא לממשלה לתת מענה למצוקות אלו ברוח משנתו של זאב ז’בוטינסקי, אשר בתחילת השבוע מלאו 71 שנה למותו.

 

נגיד המסדר עו”ד עמנואל וייזר הדגיש כי “ז’בוטינסקי הוא שגיבש את רעיון מדינת הרווחה בעקרון חמש המ”מים, המטיל על המדינה לספק את צרכיו הבסיסיים של כל אזרח בתחומי הדיור, הרפואה, החינוך, המזון והמלבוש”.

 

יחד עם זאת, המסדר מגנה את נסיונותיהם הציניים של גופים אינטרסנטיים לנצל את המאבק הציבורי להשגת מטרות פוליטיות ולנסיונות ההסתה כנגד ממשלת ישראל, המתנחלים והחרדים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק החזק יכול לקבל שלום

אריק זיו ויזר

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה

נתניהו הלכת לקנוסה !

אריק זיו ויזר

יד לבנים בדאלית אלכרמל אתר מורשת לאומי

אריק זיו ויזר

“אינני יכול לקבל התנאים בהם לומדים הילדים”

אריק זיו ויזר

תמיכה חוצת מגזרים בראש מועצת שומרון גרשון מסיקה

אלי חזן
דילוג לתוכן