24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

מכתב הפרידה של צחי דיקשטיין

מופנה בהערכה אל שר החינוך גדעון סער ואל חברי התנועה

בס”ד                                                                                                                   יולי 2010

תמוז ה’תש”ע

חברי המרכז ותנועת הליכוד היקרים,

בימים אלה אני מסיים את תפקידי כיועצו הפרלמנטארי והפוליטי של שר החינוך גדעון סער. תפקיד אותו מילאתי ב – 5 השנים האחרונות.

עמדה לי הזכות לעמוד לצידו של השר סער משנת 2005, ליוויתי את גדעון סער ב – 3 הכנסות האחרונות ובתפקידיו כיו”ר הקואליציה, מרכז האופוזיציה, יו”ר סיעת הליכוד, יו”ר הועדה לקידום מעמד האישה וכסגן יו”ר הכנסת.

 

כאן המקום להודות לשר סער על האמון שנתן בי ועל הדרך הארוכה בה עבדתי לצידו. זכיתי להיות שותף פעיל בקידום הצעות חוק רבות, להשפיע על עבודת הכנסת וסיעת הליכוד. לצידו עבדתי במטות הבחירות לכנסת והפנים מפלגתיות, במו”מ קואליציוניים ובמהלכים פוליטיים משפיעים רבים עליהם ניצח גדעון סער ביד רמה.

 

במהלך שנים אלה זכיתי גם להכיר אתכם חברי המרכז והתנועה,ראשי ערים וסגנים,חברי מועצות ערים,ראשי הסניפים והפעילים הרבים והמסורים מכל רחבי הארץ. אתם הכוח המרכזי, המניע והמשפיע של תנועת הליכוד. גאה אני להיות חבר ושותף בדרכה של תנועת הליכוד, תנועת הליכוד היא הגדולה והמשפיעה בעיצוב דרכה והובלתה של מדינת ישראל.

 

כסרן במילואים ובתפקיד מ”פ בגזרות השונות וכתושב הישוב ברוכין שבשומרון מכיר אני מקרוב את קשיי ההתיישבות והמתיישבים ביהודה ושומרון יום- יום ושעה- שעה. ציבור המתיישבים הוא ציבור יקר, חלוצי ומסור המתפקד כמייבש הביצות של שנות האלפיים וניצב כעמוד האש לפני המחנה.

על תנועת הליכוד וחבריה לחבק ולחזק את מפעל ההתיישבות ויחד עם זאת לחזק את ראש הממשלה וממשלת ישראל באתגרים הרבים העומדים לפתחה של מדינת ישראל.

 

בתפקידי השתדלתי לעשות את המרב והמיטב לתרום מיכולתי לכלל עם ישראל ותנועת הליכוד מתוך אמונה ותחושת שליחות. בימים הקרובים אצא לדרך חדשה אך בטוחני כי בהמשך הדרך אשוב ואשתלב בעשייה הציבורית והלאומית של מדינת ישראל.

 

אשמח לעמוד בקשר

בהערכה רבה ובחברות

צחי דיקשטיין



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביקור שרת התיירות בחורפיש

אריק זיו ויזר

שוב : כחלון מעמיד את העושקים במקומם

אלי חזן

שר האוצר על דוכן הכנסת פתיחת דיון על תקציב המדינה 2009-2010

אריק זיו ויזר

אדלשטיין מגנה את שריפת מועדון בית”ר

אלי חזן

שטייניץ:” לא פועלים תחת לחץ”

אריק זיו ויזר

במבחנים יהום הסער

אלי חזן
דילוג לתוכן