30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

יואב צור, העורך הראשי של "מעריב", סייר במועצה אזורית שומרון

העורך הראשי של עיתון "מעריב", יואב צור, קיים סיור עומק במועצה האזורית שומרון.
הסיור התפרס על פני יום שלם – מהבוקר עד הערב והמהלכו ביקר האורח באזור התעשיה ברקן, שם נועד לשיחה עם ראש המועצה גרשון מסיקה.
ראש המועצה מסיקה התייחס לאירועי התקופה האחרונה ואמר לאורח: "אנחנו מרגישים שלאחר ההעם אמר את דברו פעם אחר פעם בצורה ברורה בעד ההתיישבות, הויכוח הוסטבשנים האחרונות  על ידי השמאל הקיצוני מהסוגיה הפוליטית לסוגיה המשפטית, וכך מצרים את חיי ההתיישבות בנימוקים מומצאים – כאילו משפטיים".
בהמשך הסיור ביקר צור ברבבה, שם נפגש עם רב הישוב ומנהל פרוייקט צוהר לחקיקה חברתית לאור מקורות היהדות, הרב אוריאל גנזל, והמשיך לברוכין שם זכה לסקירה מאת מזכיר הישוב וחברי הועד על עוולות דו"ח טליה ששון,  לעיר אריאל וליקב "טורא" בישוב רחלים – יקב המייצר יינות יוקרה שזכו במדליות רבות בארץ ובתחרויות בינלאומיות – שם טעם מיינות השומרון ונפגש לשיחה עם נציגי הישוב, מועצת שומרון ומנכ"ל מועצת יש"ע נפתלי בנט.
לאחר מכן המשיך עורך "מעריב" לישוב איתמר ולחוות גבעות עולם, שם התכבד בארוחה אורגנית מתוצרת המקום ונהנה מיצירות האמנות באבן של הפסל בן המקום אסף קדרון ומביקור בדיר העיזים.
לאחר מכן  ביקר צור לישוב אלון מורה, שם נפגש לתצפית ולשיחה מעמיקה עם בני קצובר יו"ר ועד מתיישבי השומרון.
בהמשך הסיור ביקר האורח בישוב הר ברכה  ובישיבה במקום, התרענן במים הקרירים של מעיין עמשא במורדות הר גריזים. וצפה על תל אביב וקו הים מחוות גלעד יחד עם חברי מזכירות הישוב.
את הביקור סיים האורח בנסיעה לאורך כביש נחל קנה, שם נהנה ממראות הנוף המרהיבים.
יואב צור התארח בשומרון כאורח ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה ומועצת יש"ע.
הסיור התקיים במסגרת  מבצע הסיורים המיוחד המאורגן ע"י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון בשיתוף ועד מתיישבי השומרון במהלכו ביקרו בשנה האחרונה בשומרון "סיורי עומק" – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) מעל 40 שרים וחברי כנסת וכן עשרות עיתונאים, מערכות תקשורת ומעצבי דעת קהל, ביניהם מערכת החדשות של גלי צה"ל, האתרים ynet וואלה, מערכת החדשות של העיתון "ידיעות אחרונות" ועורכי מקומוני רשת "מעריב" בכל רחבי הארץ.
סיור נוסף במסגרת הפרוייקט, אשר התקיים בהשתתפות השדרן והמגיש אברי גלעד, זכה לפרסום רב לאחר שגלעד התייחס אליו למחרת בתכניתו "המילה האחרונה" בגלי צה"ל וכינה אותו: "מהפך תודעה".
גלעד דיבר על הסיור בהתרגשות ובהרחבה: "אתמול הייתי בסיור מהפך תודעה בהתנחלויות שבשומרון. ביקרתי במקומות שחונכתי לשנוא אותם. חזרתי מבולבל. מבולבל מול איוולת המדינה שקראה לאנשים להתיישב, נתנה להם רשייון בניה ואז הקפיאה אותם.
 הופתעתי לפגוש ציבור שהיה לי הרבה לדבר איתו ועם הרבה קרבה וחמימות.  רוב השיח המתנחלי (על  המתנחלים) בשמאל הוא שנאה.
מה שמאוד הפתיע אותי זו הקרבה –  23 דקות  נסיעה וכבר אתה בעומק השטח".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שודרג מעמדם של מפקחי המשרד להגנת הסביבה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד למען ירושלים – מסיירים בעיר

אריק זיו ויזר

הודעה:אביו של יואל נפתלי נפטר

אריק זיו ויזר

הזמנה לערב עיון לרגל הוצאת ספרו החדש של ד"ר אורי מילשטיין

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד סניף עכו מארחים את מירי רגב

אריק זיו ויזר

'חוד מתכות' יורחק מריכוזי אוכלוסייה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן