29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

חמאס מקבל שירותי בי”ח אכילוב

הגיע הזמן שחמאס יחזיר ולו חלק קטן בתמורה לנתינה זו בשחרור בן אחד שלנו המוחזק 4 שנים ללא טיפול והשגחה רפואית מול מאות האנשים שמידי חודש ישראל מצילה

חמאס מקבל שירותי בי”ח אכילוב
 
בסיור שערך היום סגן השר לפיתוח אזורי ח”כ איוב קרא בבית חולים אכילוב במח’ לטיפול בחולים ממדינות ערב קיבל דיווח על קבלת עד 100 חולים מידי חודש מעזה וחלקם בתיווך ישיר עם הנהגת חמאס.
פרופ’ גבי ברבש מנהל בית החולים ציין כי בנוסף לחולים שמגיעים מעזה נקלטים בבית החולים גם חולים ממדינות ערב במסגרת תיירות מרפא ובכללן מדינות עוינות ושאין להם קשרים דיפלומאטיים עם ישראל, ושכולם מקבלים טיפול מסור ואינטנסיבי, ורובם ככולם חוזרים בריאים ושלמים למדינותיהם . פרופ’ ברבש ציין שאין בעיה לבית החולים שחולה הזקוק לתרומת איברים יסתייע בקרוב משפחה המגיע ממדינות ערב בתנאי שלא מקבל תמורה כספית על כך .
פרופ’ שפירו הוסיף שגם מלווים לחולים ובני משפחותיהם זוכים ליחס חם כולל אירוח אוכל לינה וטיפול וכל זה  בחינם כשירות שבית החולים נותן.
סגן השר איוב קרא אמר בתום הביקור שמדינת ישראל מחזירה בכל חודש מאות מטופלים מעזה למשפחותיהם בריאים לאחר שהגיעו גוססים, והנהגת חמאס נהנית מהסדר זה ללא הבדל בין דם לדם, ולהיפך החולים מעזה וקרוביהם זוכים לעוד בונוסים וזאת בראייה אנושית והומאנית שמדינת ישראל רואה בו ערך עליון.
הגיע הזמן שחמאס יחזיר ולו  חלק קטן בתמורה לנתינה זו בשחרור בן אחד שלנו המוחזק 4 שנים ללא טיפול והשגחה רפואית מול מאות האנשים שמידי חודש ישראל מצילה, ואני קורא למדינות ערב שיודעות על תרומתנו הגדולה להם מבחינה רפואית לקרוא גם לשחרור של גלעד שליט כדי ששיחות השלום יהפכו להיות משמעותיות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

סגן השר קרא: “כרטיסי טיסה חד כיוונים ללוב לח”כים הערבים”

אריק זיו ויזר

איוב קרא: “דחיית הפריימריז ניצחון לטרור”

אלי חזן

קרא : “אסור לנו לפגוע בדרוזים שבגולן”

אלי חזן

חמאס עונה לפרס: “תסתלקו – ויהיה שלום”, קרא מגיב

אלי חזן

סגן השר קרא נפגש עם ההנהגה הארצית של מחאת האוהלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן