22 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
בארץ

מטפלים במחבלים ולא בישראל השניה

יו, תקשיב! אנחנו חייבים לדבר כאן ברצינות על רופאים מסרבים לטפל בישראל השניה רק ‘בגלל האמונות הפוליטיות שלהם. 

 

קודם כל, הרופאים האלה עם החלוקים הלבנים והירוקים נשבעים שבועה שנקראת שבועת היפוקרטס, נכון? זה כמו הבטחה שהם מבטיחים שהם ידאגו לאנשים, לא משנה מה. אז, אם הם חוזרים על המילה הזאת ומתחילים לומר, “לא, אני לא הולך לעזור לך כי הפוליטיקה שלך אני לא מסכים איתך”, ובכן, זה ישר לבגוד בהבטחה שלהם. זה לא בסדר!

 

שנית, כולנו יודעים שפוליטיקה יכולה להיות מכוערת, אבל רופא מטופלים אמורים להיות מעל דבר כזה. 

הם מרפאים! הם חייבים לשים בצד את הרגשות האישיים שלהם כדי לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך. אם הם מתחילים לקטוף ולבחור’ מי מקבל יחס על בסיס אמונות פוליטיות, אז הם לא באמת 

 

בנוסף, בואו לא נשכח אותם זכויות אדם! לכל אדם יש את הזכות לשירותי בריאות, לא משנה כמה מטורפים הרעיונות הפוליטיים שלו עשויים להיות. למנוע עזרה רפואית ממישהו רק “כי אתה לא מסכים עם הדעות שלו? זה מטורף פישל.

 

ולבסוף, דמיינו את זה: אתם פגועים או חולים, ואתם זקוקים לעזרה בהקדם האפשרי. אבל הרופא בחדר המיון הוא כזה, “היי, שמעתי שאתה מתנגד לרפורמה . סליחה, אבל אני לא מטפל בך”. איך הייתם מרגישים? נבגדים, כועסים, מפוחדים? כן, גם אני. ובדיוק בגלל זה אסור לרופאים לסרב להתייחס לאף אחד על בסיס פוליטי. זה פשוט לא בסדר, נקודה.

 

אז הנה לכם. רופאים חייבים לדבוק בשבועה שלהם, להתעלות מעל המשחקים הפוליטיים הקטנוניים, לכבד זכויות אדם, ולזכור שהם קודם כל מרפאים. אם הם יכולים לעשות את זה, לכולנו יהיה טוב יותר בשביל זה. שלום!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדיקשטיין של ההתיישבות

איציק דדוש

הלן מזוז מניפה את הדגל!

דניאל נחמיה

בית הדין עצר את המחטף של רועי שרעבי

דניאל נחמיה

שר האוצר כץ: עוצרים סיוע חירום לגופים אנטי ישראליים

דניאל נחמיה

פרשת “וירא” : אברהם אבינו הסנגור הראשון

אלי כהן

האוצר מחפש כסף קל

רועי אזולאי
דילוג לתוכן