22.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

*תל אביב ללא מוצא*

 

הרבה מועמדים רוצים להיות בראש הרשימה בתל אביב.

אף אחד לא מוכן להיות מספר שתיים של האחר, זאת התוצאה שארנון גלעדי השאיר בתל אביב, במשך שנים ארנון יצר כאוס כאשר ניווט בין 14 סניפי תל אביב.

14 סניפים שהם פיקציה אין קשר בין כמות הסניפים לאי הפעילות של הליכוד בתל אביב.

כך את מורשת ארנון ממשיכים הצמד המריונטות שלו השרה מאי גולן, ודודו לניאדו.

מולם יש פעילים בשאר הסניפים , מה שברור כי לניאדו ביחד עם חבריו דאג להגדיל את כמות חברי מועצות הסניפים בסניפי הדגל של ארנון.

ובשאר הסניפים אפילו גרעו חברים.

ולכן הדרישה של לניאדו לבחירות במועצות הסניפים לא הוגנת ולא ראויה.

מנגד אפשר לבוא בטענות גם לראשי הסניפים שנרדמו בשמירה, חבל שסניפי תל אביב לא למדו את הלקח כפי שלמדו בסניף הליכוד ברחובות, בהמשך נרחיב.

אבל טובת הליכוד בתל אביב צריכה להיות לנגד עיני מי שיושבים בוועדה המוניציפלית.

יש מספר אפשרויות 

הראשונה בחירות במועצות הסניפים. 

השנייה בחירות בקרב המתפקדים. 

השלישית הועדה המוניציפלית קובעת רשימה ללא בחירות.

הרביעית מכיוון שהליכוד מפוצל ויהיה קשה להביא מנדט , ובבחירות מוניציפליות הרמה האישית קובעת, וכן יש רשימות שמחזרות אחרי פעילי ליכוד מוכרים, לפיכך הליכוד לא יריץ רשימה וכל אחד מהחברים יוכל לרוץ עצמאית או לחבור לרשימות קיימות.

 *דרמה גדולה בסניף הליכוד ברחובות!*

  כבר שנים, רועי שרעבי וצוותו מנהלים את המופע. אבל תנו לי לספר לכם משהו? רועי והמנטור שלו, ארנון גלעדי, לא חיים את החיים של הליכוד! הם חושבים רק על רווח אישי ולא על טובת המפלגה. בכל פעם שיש בחירות מוניציפליות, רועי מתעניין להחליש את הליכוד ולמנוע מפעילים אמיתיים כמו מתן דיל ואביב איטח להשתתף במשחק. אבל יש כאן סיבוב בעלילה: מתן דיל אמר, “לא, אני עושה את זה לבד!” ועכשיו הוא מוביל עם הרשימה שלו לתפקיד ראש העיר!

בינתיים, אביב איטח והחברים שלו בליכוד מצליחים להוביל כבר חמש שנים מפקד ופעילות בליכוד. הם למדו את הלקח מהפעם הקודמת, כשרועי נבחר, אך קפץ לאיחוד עם מפלגת העבודה במקום להילחם על חברי הליכוד הנוספים במועצת העיר. 

 לכן, הוועדה המוניציפלית בליכוד דואגת שהפעם יעשו את הדברים נכון עם פריימריז מתפקדים. רועי חשב שהוא יכול להחליק למקום השלישי בהסכמה, אך ראשי הקבוצה המובילה אמרו, “אין סיכוי, כל אחד חוץ מרועי!” הם אפילו אמרו, ” איפה שרועי דורך, דשא לא צומח!”. 

 

 תשארו מעודכנים לעדכונים האחרונים ברכבת הרולרקוסטר הפוליטית הזו !



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“הר עם הר לא נפגשים אך שר עם שר תמיד נפגשים”. – יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

כמה יעלה חוק ברוורמן לליכוד

אריק זיו ויזר

דר שטירמר קם לתחייה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רוני גט א לייף…

הרויזיוניסט

אלקין – שומר החותם של הליכוד

אריק זיו ויזר

נתניהו לא שרון, ארדן לא כחלון, בנט לא כץ!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן