16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ בליכוד

בית הדין עצר את המחטף של רועי שרעבי

בית הדין העליון של הליכוד: יבוטל הליך הבחירות בהסתדרות ובנעמ״ת

התקבלו העתירות שהוגשו לבית הדין של תנועת הליכוד אשר ביקשו לבטל את תהליך הבחירות שהתקיים, לבחירת נציגים בועידת סיעת הליכוד בהסתדרות ובנעמ״ת. כמו כן, התקבלה הדרישה לקיום חוזר של בחירת יו״ר סיעה במוסדות אלה. ביה״ד קיבל את ההכרעה ברוב של 2 (עו״ד בם ועו״ד ויזר), מול 1 (הנשיא קליינר).

העתירות שהוגשו מעלות תמונה קשה בכל הקשור להתנהלות, החל משלב הארגון ועד לשלב הקיום בפועל של הבחירות לסיעת הליכוד במוסדות. בין היתר, עולה כי ההחלטה לקיים את הבחירות במועד שנקבע הייתה פזיזה לאור קיומן בסוף שנת בחירות (שבה התקיימו שני סבבים ארציים). לפי העתירה, מינהלת הליכוד מיהרה להכריז על קיום הבחירות בלי שניתן זמן מספיק להתארגן לקראתן.

״מרוב חיפזון נפלה טעות בלוח הזמנים״ נטען בעתירה. כידוע, הליך הבחירות במוסדות שונה מקמפיין ארצי והוא לא נשען על התמודדות של בן אדם בודד. התמודדות במוסדות מצריכה הכנת רשימה, עדכון המעוניינים להשתתף ומתן זמן התארגנות. במקרה המדובר, לפי פסק הדין: ״רבים שרצו להתמודד כלל לא ידעו על קיום הבחירות״.

בדעת מיעוט, ביקש הנשיא קליינר לצרף צירים לגוף הבוחר כך שבאיזשהו אופן תתקיים פשרה בין הצדדים. אולם הרושם העולה מפסק הדין שהוא שכל ההליך עצמו התקיים בעצלתיים ובחוסר תכנון.

הבחירות למוסדות לא תוכננו נכון, לא ניתן מספיק זמן להתארגנות, והן נוהלו בחיפזון בסיומה של שנת בחירות עמוסה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביו של אילן אסל נפטר – ליכודניק משתתף בצערו

אלי חזן

המציל נפש אחת כאילו הציל עולם שלם

מערכת ליכודניק

לאשקר בחזית

ליכודניק

1967: השוואת הקורונה למלחמה הנכונה‎

עקיבא שפיגלמן

בוקר – זמר טוב רצים לרשימת הליכוד במועצת העיר בבאר שבע

ליכודניק

ליכודניק משתתף בצערו של מתי יצחק בשל מות אביו

עינר אביב
דילוג לתוכן