27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

הלן מזוז מניפה את הדגל!

הכירו את הלן מזוז – בת 32, אמא לשישה ילדים, מרעננה, מגיעה מתחום השקעות הנדל”ן. פעילה בליכוד כבר מגיל 18. בקרב הליכודניקים, מוכרת הלן בעיקר בשל הפעילות בקרב המגזר הצרפתי והשתתפותה בניהול הקמפיין של המפלגה לקהילה הצרפתית במערכות הבחירות בשנים האחרונות.

אנשי המטה מעידים על עבודת השטח הקשה והתוצאות המצויינות שהביאה לליכוד בקרב המצביעים דוברי הצרפתית.

מה לא יודעים עליך?
״אז זה בעצם מעניין לדעת שלמרות שכולם חושבים שעליתי מצרפת – בכלל נולדתי בישראל. עם זאת יש לי משפחה, מצד אבי, וכן משפחתו של בעלי, שמתגוררים בצרפת כיום.

את רואה קשר בין המשפחה שבצרפת לפעילות עם הקהילה הפרנקופונית בליכוד?
״הקישור המידי הזה הוא למעשה אחת הסיבות שבגללן בחרתי לעסוק בשנים האחרונות בקידום נושא העלייה ובמציאת פתרונות לקשיי הקליטה של העולים. ניהלתי את השדולה למען עולי צרפת בכנסת ה20 וסייעתי לקדם חקיקה בנושא, כמו הכרה בתארים האקדמאים של העולים, הכרה ברשיונות הנהיגה שלהם וכדומה״.

ולגבי הפעילות הפוליטית בקרב בעולים, את רואה שהם רוצים לקחת חלק בפעילות, מתעניינים במה שנעשה בשטח?
״אחד הפרויקטים שאני עובדת עליו זה באמת להגדיל את המעורבות הפוליטית של עולים, בין היתר באמצעות חוגי בית, כנסים ומפקד. מדובר בפוטנציאל אלקטורלי שמזלזלים לפעמים בכוחו אבל הוא שווה כ-4 מנדטים ויש עוד רבים שעוד צפויים לעשות עלייה בשנים הקרובות. חשוב לזכור את זה״.

מהו אותו קמפיין הדגלים שאנחנו רואים לאחרונה שצובר תאוצה ברשתות החברתיות?

״לאחרונה אני מובילה קמפיין שטח בו אני קוראת לליכודניקים להרים את הדגל: לא להשאר שאננים לדגלים השחורים ולתלות דגל של הליכוד על החלון בבית״.

מאיפה זה התחיל?
״כמו כל סיפור מצליח, גם המיזם זה התחיל מתמונה אחת שהעליתי לרשתות, בה אני תולה את דגל הליכוד. זה עשה רעש ברשת וגרר אלפים של לייקים, שיתופים ותגובות. פנו אליי מאות ליכודניקים שברכו על היוזמה וביקשו להצטרף אליה״.

ויש מספיק דגלים לכולם?

״פניתי למנכ”ל הליכוד, צורי, שמיד נענה בחיוב לספק ציוד והתחלתי להסתובב בשטח, להיפגש עם הליכודניקים, לחלק דגלים ולשמוע אותם. הכל מתועד בדף הפייסבוק והאינסטגרם, שמקבלים חשיפה עצומה בימים אלו״.

הלן קוראת לחברים, בעיקר לצעירים ולפעילים מרכזיים לקום ולקחת יוזמה: ״זה מדהים איך דגל קטן מכניס באנשים כל כך הרבה מוטיבציה לצאת לשטח ולתמוך בליכוד ובראש הממשלה״ אומרת, והמסר העיקרי הוא: הניפו את הדגל!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כשקיש שובר פמיניסטיות

עינר אביב

40 שנה לפתיחות : סין מציינת את המהפך הכלכלי בנאום של הנשיא צ’י

עינר אביב

מדור חדש לשנה החדשה בליכודניק : חמוצים

אריק זיו

טביעת אצבעות של הממסד

ניסים עוג'ר

ענת ומיקי מילאו את בית האזרח ברמת גן

עינר אביב

דוד, פה זה מדינת ישראל

אלי חזן
דילוג לתוכן