25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

מחזירים את הנסיכים לליכוד

הליכוד מפסיק להיות פילגש
במשך עשרות שנים הליכוד שבוי בידי חברי הכנסת של הציבור הדתי לאומי, התוצאות הפוליטיות היו קשות – ב 1992 וב- 1999 ממשלות הליכוד הופלו ע”י נציגי הציבור הדתי לאומי בכנסת והביאו לחילופי שלטון שמהראשון שבהם צמח הסכם אוסלו.
בעשור האחרון הצטרפו אלפי מתפקדים מהציבור הזה באופן מאורגן לליכוד והמסר היה כאילו יש תהליך של מיזוג טוב בין שני הציבורים הללו, והנה מסתבר שלא דובים ולא יער, שכשמגיע רגע האמת, רגע הבחירות, הם חוזרים להצביע סקטוריאלי.
כיום המצב חמור פי כמה, כי מתפקדי הציבור הזה השפיעו באופן דרמטי על רשימת הליכוד שהפכה לימנית ובמקביל העיפו את נסיכי הליכוד שייצגו את הצד הליברלי והמתון של התנועה, את בני בגין, דן מרידור ומיקי איתן, ובכך שינו את פניה של התנועה.
יש מה לעשות, אנו, קמפיין השטח של הליכוד, קוראים לבנימין נתניהו, להתחייב כיום כי נסיכי הליכוד יכהנו בממשלה, לפחות חלקם, ובכך ישדר לציבור הבוחרים כי הליכוד שומרת על עצמה כתנועה רחבה ומגוונת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בעקבות הכשלון : סער הודר מצוות הקמת ממשלת נתניהו השלישית

אריק זיו ויזר

ניצחון סוחף לליכוד בקריית שרת בחולון

אלי חזן

סקר דיאלוג: הליכוד ביתנו עם 39!

אלי חזן

אדלשטיין: “מעודד מאוד מהשטח”

אלי חזן

השר כץ: “הליכוד ביתנו עוד יפתיע בגדול”

אלי חזן

סקר קול ישראל: היחלשות של הליכוד ביתנו

אלי חזן
דילוג לתוכן