23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

בעקבות הכשלון : סער הודר מצוות הקמת ממשלת נתניהו השלישית

חשיפת news1 : צוות המו"מ בליכוד: מולכו ושומרון נתניהו רואה בשר גדעון סער אחראי אישית לאובדן המנדטים של הליכוד בבחירות האחרונות ולכן העדיף למנות לתפקיד עורכי דין המקורבים אליו

גדעון סער, שבהקמת הממשלה הקודמת עמד בראש צוות המשא-ומתן להרכבת הממשלה, לא ייכלל בצוות המשא-ומתן להרכבת הממשלה הנוכחית. ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירים בליכוד רואים בו, כמי שניהל את מסע הבחירות, אחראי לאובדן הקולות המשמעותי של המפלגה.

מי שכן יעמדו בראש צוות המשא-ומתן מטעם הליכוד להרכיב את הממשלה ה-33 הם עורך הדין דוד שומרון ועורך הדין יצחק מולכו. השניים הם מקורביו ואנשי אמונו של נתניהו וייצגו את משפחת נתניהו בכמה הידיינויות משפטיות. הם ינהלו את המשא-ומתן מול הצוותים של המפלגות השונות.

בבית היהודי, עומד חבר הכנסת אורי אריאל, מס' 2 ברשימה, בראש צוות המשא-ומתן. במפלגת יש עתיד אין חברים מהרשימה לכנסת בצוות המו"מ הקואליציוני. בראש הצוות עומד מי שניהל את מסע התעמולה של המפלגה בבחירות, תא"ל מיל. הלל קוברינסקי. לצידו אורי שני ודני וסלי. את הצוות ילוו עורכי הדין רונן אביאני וגיא בוסי, יועציה המשפטיים של יש עתיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: "חלוקת הארץ תמיט עלינו אסון"

אלי חזן

אקוניס פסל את זועבי

אלי חזן

ח"כ דני דנון מנצח בפתח-תקווה

אלי חזן

להחיל את הריבונות הישראלית באיו"ש וליישם את דוח לוי

אריק זיו ויזר

מילר כיכב באוסטרובסקי רעננה

אלי חזן

כוח גילה

אלי חזן
דילוג לתוכן