13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

השר כץ: "הליכוד ביתנו עוד יפתיע בגדול"

כך אמר השבוע שר התחבורה במפגש פעילים ברעננה

 

שר התחבורה ישראל כץ הגיע השבוע לרעננה לחנוך את כביש  531 החדש שיסיר חסמי תנועה רבים באזור השרון ובפרט בפקקים המשתרכים בבוקר מרעננה אל תל אביב.

 

באותו היום, נפגש השר עם פעילי ליכוד ברעננה במסעדת אלפרדו, בכנס השתתפו כחמישים פעילים ובהם רחלי בן-ארי סקעת, יו"ר סניף הליכוד ברעננה, ברנרד גרינר, עו"ד רענן מרום, יואב סקעת, יוסי גל, ד"ר חיים שיין, שלמה מדמון, אייל דותן ועוד.

 

השר התייחס לתפקידו בארבע השנים האחרונות ואמר:"השקענו מיליארדי שקלים בנושא התחבורתי והתעבורתי בישראל כולל כבישים חדשים, מסילות רכבת, רכישת קרונות חדשים ובעיקר נגישות לערי ישראל כדי להימנע מפקקים ארוכים". עוד הוסיף שר התחבורה כי "בתקופת ממשלת נתניהו הייתה ההשקעה הגדולה ביותר בתחבורה מאז נוסדה המדינה".

 

באשר לבחירות המשמשות ובאות, אמר השר כי הוא מקווה שתוצאות הבחירות הקרובות יפתיעו את כולם והליכוד יזכה ל-44 מנדטים. לדבריו "כל מפלגות השמאל אינן מציגות מצע אמיתי וכולן קוראות לשלום עם הפלשתינים בזמן שאבו מאזן אינו מוכן להגיע לשולחן המו"מ עם נתניהו ומערים קשיים ואינו חפץ בשלום".

 

בסיכום המפגש אמר השר כץ: " אני תקווה שהממשלה הבאה בראשותו של בנימין נתניהו תהיה ממשלה שתוביל להמשך הצמיחה והמשך ביצוע הפרוייקטים בכל המשרדים כולל במשרדי שלי,בתחבורה,ונמשיך להעניק לאזרחי ישראל את הביטחון המכסימלי כולל ביטחון אישי ברחובות וביטחון אישי מפני אויבנו. רק נתניהו מסוגל להוביל לאתגרים העומדים בפתח ורק הוא יכול להוביל את מדינת ישראל לחוף מבטחים ולשקט ביטחוני. מפלגות השמאל רוצות בשלום אבל אינן מספרות לנו כיצד נוכל להגיע לפיוס עם סרבני שלום שרואים באריאל את מקום מושבם העתידי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יש על מי לסמוך במעלה אדומים

אריק זיו ויזר

"אנחנו כאן כדי להישאר" – ראיון עם ח"כ יריב לוין

אלי חזן

כוח גילה

אלי חזן

אזעקת מנדטים

אלי חזן

ריבלין: "חלוקת הארץ תמיט עלינו אסון"

אלי חזן

האם דנון חושק בתיק השיכון?

אלי חזן
דילוג לתוכן