22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“מדאיגה אותי יותר שיטת הסלאמי משיטת השקשוקה”

כך אמר היום ח”כ כרמל שאמה-הכהן,במהלך דיון מיוחד שהתקיים בכנסת בנושא מסקנות הוועדה בנושא משאבי נפט וגז בישראל בראשה עומד איתן ששינסקי.

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח”כ כרמל שאמה-הכהן, קיימה היום דיון מיוחד במסקנות הוועדה לבחינת המדיניות הפיסקאלית בנושא משאבי נפט וגז בישראל בראשה עומד איתן ששינסקי.

 

בפתח הדיון אמר היו”ר שאמה-הכהן כי במסקנות הסופיות של הוועדה יש ריכוך. “אני לא חושש משטית השקשוקה, אבל אני מודאג שלא ניקלע לשיטת הסלאמי אחרי שאתמול הורידו חתיכה אחת. הרוח בכנסת נושבת בכיוון מדאיג והחשש הוא שמסקנות הוועדה ייזרקו לפח או ישמשו כחומר לימוד אם הנושא יידון בוועדת הכלכלה זה יהיה בחינם, אך אם זה יהיה בוועדת הכספים המדיה תצטרך לשלם צ’ק”.

 

ח”כ שאמה הכהן תקף גם את המלצות ועדה לביקורת המדינה אמש והודיע כי הגיש ריווזיה לועדה לביקורת המדינה בנושא.

 

להלן הצעת ההחלטה עליה המליץ יו”ר הועדה בסיום הישיבה:” ועדת הכלכלה סבורה כי בניגוד למה שהוחלט בישיבתה מתאריך 5 באוקטובר 2010 ראוי לשנות את המשטר הפיסקאלי גם על החיפושים הקיימים. המשאבים הטבעיים לרבות הגז והנפט שייכים למדינה ולאזרחיה, חברות הגז והנפט הן רק שותפות. ועדת הכלכלה מברכת את חברי ועדת ששינסקי ומודה להם על עבודתם במהלך השנה האחרונה. ועדת הכלכלה רואה בחיוב את עיקרי המסקנות של הדו”ח הסופי, ועדת הכלכלה מחזקת את ידי רוה”מ שר האוצר וחברי ועדת ששינסקי ומגנה את הקמפיין השלילי המנוהל נגדם באמצעי התקשורת”

 

הועדה דחתה את הצעת החלטה על חודו של קול (3 בעד, 4 נגד ו1 נמנע)

 

בעד הצעת החלטה הצביעו ח”כ שאמה, יחימוביץ וחנין, נגד הצביעו אנסטסיה מיכאלי, ניסים זאב, אילטוב ושמלוב ברקוביץ. נמנע: ציון פיניאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאמה השתתף בישיבת שרינו המורחבת של שרי הליכוד

אריק זיו ויזר

הודעת גינוי של יו”ר הכנסת בעקבות השלכת הנעל על נשיאת ביהמ”ש העליון

אריק זיו ויזר

דנון יוזם חלופה למדינה ערבית ביש”ע / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

העומדים בשער

אריק זיו

דני דנון: “למרות תיכון בליך, הליכוד עוד ינצח”

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס יסייע למחוסרי דיור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן