27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שאמה השתתף בישיבת שרינו המורחבת של שרי הליכוד

מרביתם המוחלט של שרי הליכוד הגיעו לטקס החילופים של יו”ר ועדת הכלכלה שבו נכנס לתפקידו החדש ח”כ כרמל שאמה

טקס חילופי יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת נערך היום בצהרים באולם הועידה. בטקס עצמו החליף ח”כ כרמל שאמה באופן רשמי את ח”כ אופיר אקוניס כיו”ר ועדת הכלכלה.

 

אל אולם הוועדה הגיעו אין ספור אנשים ובלטו בנוכחותם מרביתם המוחלט של שרי הליכוד : שר החינוך גדעון סער, המשנה לראש הממשלה בוגי יעלון, שר התחבורה ישראל כץ, שר התקשורת משה כחלון, השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן ואחרים. מי שירצה יוכל לראות בטקס חילופי הוועדה את ישיבת שרינו המורחבת של שרי הליכוד בנוכחות יו”ר הכנסת רובי רבלין, חברי כנסת אחרים ואורחים קרואים.

 

שאמה אמר : “מחר בבוקר מתחילים את העבודה הקשה בין הנושאים שקרובים לליבי העלאת תמלוגי הגז והמאבק בריכוזיות. מבחינתי אין כאן אופוזיציה וקואליציה. הדיונים בוועדה הם לטובת כלכלת ישראל ואני אתן כתף למהפכות שמובילים שר התחבורה שפורס את העורקים של המדינה, שר התקשורת שמוביל רפורמת ענק, השר להגנת הסביבה שסיים מהפכה בטיפול בפסולת ושרים נוספים. הוועדה תיתן כתף לכל יוזמה כזו או חקיקה ממשלתית או פרטית בכיוון הזה”.

 

ח”כ שאמה הוסיף כי הנושאים הקרובים לליבו ברורים לכולם, בהם “נושא העלאת תמלוגי הגז, טיפול במחירי הדיור המאמירים, נושא ביטוח החובה לרוכבי הדו-גלגלי והרפורמה בשוק הסלולר ואני מתכוון לעבוד קשה”. שאמה ביקש לחזק את ידי שר האוצר ואמר: “המהלך של העלאת תמלוגי הגז שמוביל שר האוצר הוא לא רק קפיצת מדרגה אלה קפיצת קומה לטובת מדינת ישראל”.

 

אחת האורחות אמרה כי שמעה את השר שטייניץ אומר : “נער הייתי וגם זקנתי אבל טקס חילופי וועדה כזה לא ראיתי מעולם”.

 

ליכודניק מאחל בהצלחה לח”כ שאמה הכהן בתפקידו החדש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלי כהן נגד אבו עראר

אריק זיו ויזר

מה שלא מספרים לכם על אורי יוגב ומינויי דירקטורים

אריק זיו ויזר

הכנסת מצדיעה לכבאים,לשוטרים וסוהרים

אריק זיו ויזר

ח”כ רגב לשטייניץ : “טרכטנברג לא מספק את כל האזרחים”

אריק זיו ויזר

ח”כ יובל שטייניץ הציג לנשיא את הרפורמות שמתכנן הליכוד

כחלון יימנע מאסירים ללמוד ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן