25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מאוחדים, מלוכדים ואוהבים

עמיחי גרינולד – המתמודד המוביל במשבצת מחוז דן

 

תקופת פריימריז, עשרות חברי ליכוד נאבקים על הזכות להיות נציגיהם של מתפקדי התנועה בפרלמנט הישראלי. להיות חלק מהנבחרת הפוליטית המובילה את מדינת ישראל להצלחות רבות הלא היא רשימת הליכוד לכנסת. גם אני יש לומר מתמודד על משבצת מחוז דן.

ברצוני להזכיר את המובן מאליו, לכתוב באותיות קידוש לבנה את מה שכולנו יודעים – כוחנו באחדות. חברות וחברים יש לנו בחירות לנצח רק אם נשכיל להישאר מאוחדים, מלוכדים ואוהבים ננצח.

כשלושה שבועות נותרו לנו לקראת הפריימריז, מתמודדים היזהרו בלשונכם, שלא תכפישו, שלא תוציאו דיבה, שלא תספרו שקרים.

מאוסים בעיני סמסים אנונימיים, מאוסים בעיני פרסומות שליליות, מאוסים עלי ספינים שקריים מאחורי הגב, מאוסה בעיני התנהגות שהיא נטולת הדר. מי שיש לו טיעון שיטען, מי שיש לו נימוק שינמק מותר להתנגד אסור להכפיש, מותר לעשות תעמולה אסור להפיץ שקרים.

אנחנו המתמודדים יריבים פוליטיים מאותה תנועה ותחת אותו דגל פרט להדר הביתרי המחייב אותנו לנהוג בכבוד זה כלפי זה אנחנו מבקשים להציע לציבור הישראלי פוליטיקה איכותית יותר, התנהלות שיש בה כבוד הדדי ונאמנות לערכי היסוד אותם אנו מתיימרים לייצג.

אנחנו כולנו מתמודדים באותה מפלגה ויום אחרי הפריימריז נתגייס כולנו לטובת אותה- מטרה הצלחת תנועת הליכוד בבחירות הכלליות, חברים למרות המאבק בינינו כולנו מאותה תנועה ושטים על אותה ספינה כולנו מחויבים למתפקדי הליכוד.

אויבים יש לנו מאחורי הגבול, זכיתי לקחת חלק במלחמת לבנון השנייה אז ראינו אויבים, יצא לי להילחם בעזה ולשמור על הגבול המזרחי ועוד כהנה וכהנה משימות מתקופת שירותי הצבאי בסדיר ובמילואים אז ראיתי אויב, בתוך התנועה אנחנו לא אויבים!!! לעיתים קרובות יריבים פוליטיים, מתמודדים על אותם משבצות כהונה ברשימת הליכוד, אבל תמיד נשארים שותפים לדרך ולרעיון ונאמנים לכלל התנועה.

מאוחדים, מלוכדים ומחויבים לערכים של תנועת הליכוד אני לא מכיר דרך אחרת לנצח.

יש לנו מדינה להציל וארץ לשמור עליה, יש לנו חברה לחזק וכלכלה לדאוג לה המשימות רבות והאחריות כבדה כולנו גויסנו לכל החיים משורה ישחרר רק המוות ועד אז אנחנו צועדים באחדות וכובשים יעד אחרי יעד ומצעידים את עם ישראל ומדינת ישראל להצלחה.

תל חי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנחילים מקדימה : עכשיו אבי דיכטר בדרכו לליכוד

אלי חזן

שטייניץ: “עמוד ענן, הכרחי לישראל ונוהל מצוין”

אלי חזן

זעם בליכוד – נתניהו רימה אותנו עם מחוז ירושלים

אלי חזן

מדוע לא אצביע לקרן ברק

אלי חזן

סערה בדף הפייסבוק של נועם שליט בגלל הפוסט של עו”ד יוסי פוקס

אלי חזן

מכתב התגובה של דודו אמסלם

אלי חזן
דילוג לתוכן