20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מדוע לא אצביע לקרן ברק

קרן ברק, מועמדת למשבצת הנשים בליכוד, ביקשה לחסל את ישראל היום. מדוע שנצביע למי שביקשה לחסלנו?

 

כשהיינו ילדים ואף כשגדלנו תמיד תהינו מתי יבוא יום שיווסד כאן עיתון שייצג את העמדות שלנו, עמדות לאומיות ופטריוטיות, עמדות ימניות אך גם ליבראליות. מתי יווסד כאן עיתון שייצג אותנו, את רוב העם אל מול הארץ משמאל, ידיעות אחרונות – הקדימתון, ומעריב – הלבניתון.

 

והנה ב -2007 נוסד ישראל היום, היומון שהפך להיות הנפוץ ביותר תוך שהוא מייצג היטב את מרבית העם.

 

אל לנו לשכוח שהשמאל בישראל, תומכי אולמרט ולבני וחבר מרעיהם ניסו לחסל את ישראל היום ולמנוע את הפצתו. למרבה הפלא היו ליכודניקים וליכודניקיות ששיתפו פעולה עם מחסלי העיתון משמאל. אחת מהן שיחקה כחלוצה מרכזית במשחק. היא הייתה הלוביסטית שהובילה הצעות חוק ומיזמים פרלמנטאריים על מנת לחסל את העיתון. חשוב להבין : ליכודניקית המבקשת לפגוע בכלי תקשורת שעשוי היה לשנות את האהדה לשמאל. בעברית קוראים למה שעשתה “מפגע לאומי”.

 

קרן ברק היא מתמודדת ברשימת הליכוד. כל קול לה שווה לקול שיחסל את ישראל היום. כך לפחות קרה בעבר ואיננו יודעים אם זה יקרה בעתיד. בעבר היא מומנה על ידי כלי תקשורת שביקשו לסכל את ישראל היום. מחר היא עלולה בכנסת להיות הזרוע שלהם. לאחר עשרות שנים שבהם שלטה העיתונות השמאלנית הצלחנו לשנות את המצב עם הרבה דם, יזע ודמעות. מדוע שניתן לה את התענוג להרוס אותנו מבפנים?

 

קול לקרן ברק שווה הרס ישראל היום. אני לא חלק מהמשחק. אני לא אצביע לקרן ברק.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

וואלה!?? תמונת מצב של הדילים בליכוד

אלי חזן

“רק השתעשעתי”

אלי חזן

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן

מעוז בדרך ברודי ?

אלי חזן

לא נולדתי שר : אריק זיו על פרישתו של כחלון

אלי חזן

“כשקטי עלתה על הבמה הרגשתי שבא לי לבכות”

אלי חזן
דילוג לתוכן