19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

סערה בדף הפייסבוק של נועם שליט בגלל הפוסט של עו”ד יוסי פוקס

עו”ד יוסי פוקס לנועם שליט: “בלי הממשלה “הרעה הזאת”, היית היום, חלילה, חלק ממשפחת השכול.

 

 

סערה מתחוללת בדף הפייסבוק של נועם שליט, לאחר שעו”ד יוסי פוקס הגיב לפלייר הבחירות של נעם שליט, בו ציין שליט שהוא מתמודד בפריימריז במפלגת העבודה כדי להחליף את “הממשלה הרעה הזו”.

עו”ד יוסי פוקס, המתמודד בפריימריז בליכוד כתב בדף של שליט כי כפיות הטובה שלו בלתי נתפשת וכי הממשלה “הרעה” הזו, היא הממשלה שהצילה את בנו ממוות ודאי בידי החמאס.

הפוסט של פוקס זכה לאלפי לייקים ותגובות והסערה ממשיכה להתרחב ולתפוס תאוצה בפייסבוק בארץ ובחו”ל.

פוקס כתב לשליט, כי “אילו היה במקומו, היה מציב משמרת תמידית ליד ביתו של בנימין נתניהו, כפי שידע לעשות שנים בלי לראות בעיניים את דמעותיהן של מאות משפחות שכולות שרוצחי יקיריהן עשויים לצאת לחופשי למען שחרור בנו, אך הפעם לא משמרת מחאה, אלא משמרת תודה לנתניהו על שהחזיר לו את בנו גלעד בריא ושלם, שכן בלי הממשלה “הרעה” הזאת, היה שליט, חלילה, חלק ממשפחת השכול, כמו ראש הממשלה נתניהו בעצמו”.
עוד הוסיף כי, הוא באמת רוצה להאמין שמאבקו של שליט לשחרור גלעד בכל מחיר, היה מאבק של אב שבנו הוא כל עולמו ולא מנוף לקריירה פוליטית עתידית.
פוקס מוסר כי: “אלפי הלייקים והתגובות בפוסט הזה שממשיכים לזרום גם כעת, רק מוכיחים שנועם שליט שבר את שיאי החוצפה וכפיות הטובה שראינו אי פעם בפוליטיקה הישראלית. אולי המסר של הציבור יחלחל אצלו  והוא יפרוש מהמירוץ הפוליטי הציני שלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טאובר: “לדחות את הפריימריז, לא ראוי לעסוק בבחירות כשחיילינו בחזית”

אלי חזן

רשימת הקלפיות אשר בהן תתקיים ההצבעה היום

אלי חזן

גרינוולד מתמודד במחוז דן

אלי חזן

כך עשויה להיראות רשימת “הליכוד ביתנו”

אלי חזן

מאוחדים, מלוכדים ואוהבים

אלי חזן

הישיבות הציוניות עם קטי שטרית

אלי חזן
דילוג לתוכן